Hemmeligheder på computeren???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

SussieThyssen

MaybeMe skriver:

Ja. Det er måske værre for hende at se hvad han egentligt har lavet Tror jeg ville have slettet alt på computeren hvis det var mig. Det gør ondt at blive svigtet på den måde, og da endnu værre at få det slynget i ansigtet på den måde

Nemlig...det er jo sket, og hun ved det..og så er der ingen grund til at grave videre i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Nej...ikke jeg..og ikke der hvor jeg kommer fra.
Vi holder os for gode til at snage i andres privatliv..uanset om det så er kærester, ægtemænd/koner eller ens børn.
Jeg har det dårligt, bare min mand vil have jeg skal tage noget i hans pung, og går hellere hen og giver ham hele pungen end at give mig til at lede i den, selvom han siger, jeg selv kan kigge efter.
Sådan er jeg opdraget, og det er mine børn også.
Hvis man har prøvet at andre har overtrådt ens privatlivs grænser ved at rodde i ens ting eller læse i ens private papirer, så ved man selv hvor ubehageligt det er.

Ja det er ganske rigtigt... Sådan har jeg det også med andre menneskers tasker, punge og mobiler... selv om de beder om det... og det eneste man måske får ud af at snage på sådanne sider er vel kun til at gøre en mere ked af det...

Majbritt

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

Sof skriver:

Kan godt give dig ret. Jeg ville personligt ikke finde det, for det ville være at slå mig selv oveni hovedet, mere end hvad jeg allerede var blevet af ham.

Jeg mistænkte min x for det og han benægtede, men jeg tjekkede ham, konfronterede ham og fandt endda ud af mere da vi endelig var gået fra hinanden, men jeg tjekkede alt. Var heller ikke så gammel og var super sur, ked af det og gravid, så det hele farede jo rundt.

Men hvis min X havde stået ved det, så havde jeg heller ikke tjekket det, for det var absolut flere oplysninger end jeg havde behov for desværre    

Netop.
Der er ingen grund til at lave såret dybere.

Anmeld

7. februar 2011

Malene84

MarianneSonne skriver:

Det skulle fandme da ikke være nødvendig at man tjekker sin mands færden på nettet

Og hvad er det for et svar at komme med, som om der skal ligges ansvar på din venindes skulder

Giv hende et kram og en sofa at sove på

Kæft han er da en klaphat Han kunne da i det mindste angre og sige undskyld

Røvhul

Marianne

www.stjerneleg.dk

Ja præcis... jeg talte med ham i 3 timer igår.. og han er ikke en skid ked af det  de har købt hus for seks måneder siden, og da jeg spurgte ang. deres børneprojekt, var han bare den største lort. Han svarede noget med at det da bare var heldigt der ikke var sket noget, nu når det hele var kommet frem. Hvis det var sket, så var det måske en måde at komme videre på

en måde at komme videre på???? whaaaaaaaat

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

twinboys skriver:

Ja det er ganske rigtigt... Sådan har jeg det også med andre menneskers tasker, punge og mobiler... selv om de beder om det... og det eneste man måske får ud af at snage på sådanne sider er vel kun til at gøre en mere ked af det...

Majbritt

Netop.
Og man ønsker vel også for sig selv at ens private sfære respekteres, selvom man ikke har noget at skjule.

Anmeld

7. februar 2011

Sof

Tror det er for det bedste at det hele er væk. Tro mig, hun har ikke brug for at se de ting. Nu ved hun det og hvor ligeglad han er med det, så må hun vurdere ud fra det hvad hun vil gøre og ikke gøre omkring det hele.

Men føj det må være hårdt

Anmeld

7. februar 2011

Malene84

Har spurgt om hun er sikker... men nu vil hun gerne finde ud af hvem det er!  Og hvor han har profiler for at se hvad han har skrevet... puhaaa... men alt er væk!!!

Anmeld

7. februar 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Netop.
Og man ønsker vel også for sig selv at ens private sfære respekteres, selvom man ikke har noget at skjule.

Helt klart...

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

Malene84 skriver:

Ja præcis... jeg talte med ham i 3 timer igår.. og han er ikke en skid ked af det  de har købt hus for seks måneder siden, og da jeg spurgte ang. deres børneprojekt, var han bare den største lort. Han svarede noget med at det da bare var heldigt der ikke var sket noget, nu når det hele var kommet frem. Hvis det var sket, så var det måske en måde at komme videre på

en måde at komme videre på???? whaaaaaaaat

Vil dasige at det er godt det er kommet frem, så hun kan komme videre UDEN ham.

Tænker her på min kusine, hvis mand i 22 år havde en anden, ved siden af hende inden hun opdagde det.
Og hans ene kommentar var:
"Nåja, det gik da meget godt, så længe det varede!!"
Og så pakkede han sin taske og gik

Din veninde har også bedst af at lade det ligge og se at komme videre.

Anmeld

7. februar 2011

moars

SussieThyssen skriver:

Vil dasige at det er godt det er kommet frem, så hun kan komme videre UDEN ham.

Tænker her på min kusine, hvis mand i 22 år havde en anden, ved siden af hende inden hun opdagde det.
Og hans ene kommentar var:
"Nåja, det gik da meget godt, så længe det varede!!"
Og så pakkede han sin taske og gik

Din veninde har også bedst af at lade det ligge og se at komme videre.

puuuuha man må være et meget lille menneske indeni uden nogen form for kontakt til sit eget jeg, hvis man kan behandle andre mennesker på den måde gennem flere år.......sådanne situationer afspejler virkelig "psykopatiens" mange facetter i mit hoved...

Tænk at være så selvisk at ville "have det hele", og ikke give slip på den anden person, så de i det mindste kan komme videre....man har fundet en anden ok...ud af busken og videre....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.