Hemmeligheder på computeren???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.565 visninger
74 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Malene84

Heeej piger,

Hmm... jeg har en veninde der har fundet ud af, at hendes mand (igennem 6 år) har haft en anden i de 2 år  Da hun fandt ud af det og konfronterede ham... svarede han surt, at det hele da var ret tydeligt... og hun jo bare kunne have tjekket computeren  (det er så åbenbart igennem nettet han har fundet de andre piger)

Øhhh... nu sidder min veninde og jeg så og glor ind i skærmen... og aner ikke hvad fanden manden taler om. Han havde ævlet noget med, at man kunne gå et eller andet sted hen og se hvilke sider han havde været på osv. da computeren gemmer dem  

HVOR ER DET? For man kan da slette hele "rulegardinet"

Computernørd anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Stumpen

På min com kan jeg gå op under favoritter i venstre hjørne og derefter trykke på fanen "oversigt" Så kommer det frem.. Men højreklikker han på de enkelte links under "oversigt" han har været på kan han slette...

Anmeld

7. februar 2011

L.J.L

Malene84 skriver:

Heeej piger,

Hmm... jeg har en veninde der har fundet ud af, at hendes mand (igennem 6 år) har haft en anden i de 2 år  Da hun fandt ud af det og konfronterede ham... svarede han surt, at det hele da var ret tydeligt... og hun jo bare kunne have tjekket computeren  (det er så åbenbart igennem nettet han har fundet de andre piger)

Øhhh... nu sidder min veninde og jeg så og glor ind i skærmen... og aner ikke hvad fanden manden taler om. Han havde ævlet noget med, at man kunne gå et eller andet sted hen og se hvilke sider han havde været på osv. da computeren gemmer dem  

Computernørd anyone?

Det kan du i historik i den browser han sidder i. Men tilgengæld kan man også slette historikken, som du selv skriver "fjerne rullegardinets indhold"

Så medmindre han har slettet i historikken kan i gå ind og se hvilke sider han har været på, der.

Anmeld

7. februar 2011

DStreet

Malene84 skriver:

Heeej piger,

Computernørd anyone?

CTRL + Shift + H

Alle 3 knapper holdes nede Samtidig 

Anmeld

7. februar 2011

twinboys

Sådan en klap-hat...

Sender din veninde en krammer...

Ikke nogen nørd i mig... men ville ikke bare hoppe ud uden at give din veninde en krammer...

Majbritt

Anmeld

7. februar 2011

Fru Nielsen

DUMME SKID!!!!

Anmeld

7. februar 2011

blomst84

Stakkels din veninde hvis du går ind på Google, startsiden stårnder "historik" et sted der kan du se alle de ting der er søgt på Google i lang tid. Hvis hendes mand har brugt MSN til at chatte med de her piger så ligger det på selv computeren, skriv msn i stifinder og de kommer frem knus Sabrina

Anmeld

7. februar 2011

Stumpen

DStreet skriver:

CTRL + Shift + H

Smart

Anmeld

7. februar 2011

twinboys

DStreet skriver:

CTRL + Shift + H

Tusind tak så lærte jeg også noget idag...

Majbritt

Anmeld

7. februar 2011

Happiness

Eiijjj! Hvad fanden er det for et svar at komme med?!?! Du kunne bare have tjekket computeren?!

Hvad fejler manden!?

Han må da ikke være helt normal, når man kan være så ligeglad. Hvor er det dog synd for din veninde. Håber hun kommer hurtigt ovenpå¨igen!

Min kusine opdagede at hendes klreste igennem 6 år havde et fast forhold til en anden i 2 år. Og de havde lige skrevet under på et hus. Heldigvis har man jo de 14 dages fortrydelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.