Fra mørkebrunt til lyst hår - gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

D-Micka

170811 skriver:

Det er da ellers en lækker orange farve du har fået dig

Jeg har allerede droppet den lyse farve ide, men måske jeg hellere vil have det rødt så....

Gyselig er ordet hahahah

Tro mig jeg var på vej ned efter den farve med det samme.. 

Meen, min mors veninde (frisør) stoppede mig .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

170811

D-Micka skriver:

Gyselig er ordet hahahah

Tro mig jeg var på vej ned efter den farve med det samme.. 

Meen, min mors veninde (frisør) stoppede mig .. 

Haha kan jeg godt forstå.

Kan huske for 5-6 år siden hvor jeg skulle prøve det der afblegning  og jeg endte også med pis gult hår, puttede straks derefter brun i, og endte med mørkelilla hår.. Havde det i nogle uger, og farvede det så mørkebrunt

Har besluttet mig for at prøve at købe en mørkerød og putte i. Uden afblege først, bare for at se om jeg kan få lidt spil i håret.

Anmeld

7. februar 2011

Mille83

170811 skriver:

Nu ved jeg at mange vil råbe af mig og sige at det er dårligt og jeg ødelægger mit hår. Men nu vil jeg altså prøve.

Er det på nogen måde muligt? har brunt hår og nu vil jeg farve det blond. Har hørt at jeg kan afblege det først også farve det med en askeblond farve, det ville kunne tage det gul orange der altid kommer i håret!

Tror det er muligt? er der nogen succes historier derude?

Gå til en frisør, begynd endelig ikke selv det er mit råd....

Anmeld

7. februar 2011

twinny

170811 skriver:

Hva hvis jeg nu afbleger det, og det bliver orange. Vil en mørke rød farve så kunne dække det?

ja det kan det godt....

Anmeld

7. februar 2011

170811

Baby-støv skriver:

ja det kan det godt....

Har valgt at købe en mørkerød farve først for at se om det ikke er nok, så jeg slipper for afblegning.. SÅ skal farve efter aftensmad. spændende

Anmeld

7. februar 2011

Peanut

170811 skriver:

Det er bare sååååååå dyrt.. Men kunne godt være jeg skulle gøre det istedet. ved ikke engang om det klæder mig, jeg har aldrig været lyhåret  

Ja frisøren er dyr, men hvis du farver det selv - koster det også - og hvis du så skal have frisøren til at redde dit hår alligevel, kan han/hun jo ligeså godt gøre det fra starten af. 

Jeg er normal blond, men havde selv farvet det mørkebrunt af flere gange. Først kastaniebrun, så brun og til sidst mørkebrun. Da jeg ikke havde lyst til at være mørkhåret mere, gik jeg til frisøren - 2 affarvninger og 1 hel farve, og mit hår blev lyst, men absolut ikke sin normale farve. Og det tog en evighed  Jeg vil kun have lavet striber i fremtiden! (Også fordi jeg hader den pokkers synlige udgroning.) 

Anmeld

7. februar 2011

twinny

170811 skriver:

Har valgt at købe en mørkerød farve først for at se om det ikke er nok, så jeg slipper for afblegning.. SÅ skal farve efter aftensmad. spændende

glæder mig til a høre en update...

Anmeld

7. februar 2011

170811

UPDATE!! Det kunne man ikke...

Min udgroning er nu mørkerød. Totalt fed farve. Resten af håret er mørkebrunt som altid.. Måske med en anelse rødligt skær. Heldigvis er overgangen ikke såååe grim igen. Ligefør det er pænere end overgangen før, som var en blanding af en lidt fesen udgroning farvet 100 gange, også mit mørkebrune glansløse hår..

Men vil helst sikkert have totalt mørkerødt hår nu. Snakker med frisøren imorgen.

Anmeld

8. februar 2011

skomat

170811 skriver:

Nu ved jeg at mange vil råbe af mig og sige at det er dårligt og jeg ødelægger mit hår. Men nu vil jeg altså prøve.

Er det på nogen måde muligt? har brunt hår og nu vil jeg farve det blond. Har hørt at jeg kan afblege det først også farve det med en askeblond farve, det ville kunne tage det gul orange der altid kommer i håret!

Tror det er muligt? er der nogen succes historier derude?

hej

jeg er frisør og kan kun sige det med ask farven er rigtig nok, men gå til frisør, det bliver aldrig godt hvis du selv gør det, da du iklke har alle de produkter og varme til at få håret med gørlig.

men held og lykke hvis du vælger at gøre det

Anmeld

8. februar 2011

quar20

170811 skriver:

Haha tænkte jeg nok de fleste ville sige!

Det er bare sååååååå dyrt.. Men kunne godt være jeg skulle gøre det istedet. ved ikke engang om det klæder mig, jeg har aldrig været lyhåret  

Du ku jo også bruge en frisørskole men er MEGET billigere end ved frisøren nede i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.