Fra mørkebrunt til lyst hår - gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.152 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

170811

Nu ved jeg at mange vil råbe af mig og sige at det er dårligt og jeg ødelægger mit hår. Men nu vil jeg altså prøve.

Er det på nogen måde muligt? har brunt hår og nu vil jeg farve det blond. Har hørt at jeg kan afblege det først også farve det med en askeblond farve, det ville kunne tage det gul orange der altid kommer i håret!

Tror det er muligt? er der nogen succes historier derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Koen.

170811 skriver:

Nu ved jeg at mange vil råbe af mig og sige at det er dårligt og jeg ødelægger mit hår. Men nu vil jeg altså prøve.

Er det på nogen måde muligt? har brunt hår og nu vil jeg farve det blond. Har hørt at jeg kan afblege det først også farve det med en askeblond farve, det ville kunne tage det gul orange der altid kommer i håret!

dit hår, så dit valg

jeg skulle være smart og SELV farve håret blondt fra mørke brunt, så mig i bilka efter affarvning, det blev skrig orange nå lod mig ikke slå ud så købte en omgang mere og smed i skriiiiig orange, tørt, mega ødelagt hår/høstak

måtte til frisøren om morgen og det kom til at koste 1200 kr for at hun skulle redde mit stakkels hår

så få frisøren til det

Anmeld

7. februar 2011

merichs

170811 skriver:

Hvis dit hår er farvet brunt vil jeg råde dig til at få det lyst i små trin, altså få lyse striber i en gang i mellem indtil alt er lyst. Jeg har selv haft mørkebrunt hår og mente at jeg skulle være blond. Jeg har fået det lyst, men fik at vide af en frisør at det var heldig mit hår var så stærk, så jeg ikke havde fået en kemisk klipning.

Efter 3 afblegninger og en farve, så det sådan her ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2011

170811

merichs skriver:

Hvis dit hår er farvet brunt vil jeg råde dig til at få det lyst i små trin, altså få lyse striber i en gang i mellem indtil alt er lyst. Jeg har selv haft mørkebrunt hår og mente at jeg skulle være blond. Jeg har fået det lyst, men fik at vide af en frisør at det var heldig mit hår var så stærk, så jeg ikke havde fået en kemisk klipning.

Efter 3 afblegninger og en farve, så det sådan her ud:

Okay... Hvilken farve brugte du efter affarvning???

For mig ser det jo også stadig lidt gulligt ud dit hår. Måske jeg bare skal leve med brunt hår..

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

170811 skriver:

Gå til din frisør for guds skyld

Anmeld

7. februar 2011

170811

Albertesmor skriver:

Gå til din frisør for guds skyld

Haha tænkte jeg nok de fleste ville sige!

Det er bare sååååååå dyrt.. Men kunne godt være jeg skulle gøre det istedet. ved ikke engang om det klæder mig, jeg har aldrig været lyhåret  

Anmeld

7. februar 2011

twinny

gå til frisøren og få farvet striber i... det skal være trin for trin...

du får gul hår... og når du så bruger askeblondt, kan du risikerer at dit hår bliver gråtligt/blåligt... det fjerner pigmenten fra dit hår, så det ikkk bliver normalt igen....  

Har været der....

Anmeld

7. februar 2011

170811

Baby-støv skriver:

gå til frisøren og få farvet striber i... det skal være trin for trin...

du får gul hår... og når du så bruger askeblondt, kan du risikerer at dit hår bliver gråtligt/blåligt... det fjerner pigmenten fra dit hår, så det ikkk bliver normalt igen....  

Har været der....

IH øv..

Tror i så jeg kan affarve det også farve det rødt?? Ville gerne have rødt hår også...

Anmeld

7. februar 2011

merichs

170811 skriver:

Okay... Hvilken farve brugte du efter affarvning???

For mig ser det jo også stadig lidt gulligt ud dit hår. Måske jeg bare skal leve med brunt hår..

Mener den hed noget med "honning".  Det var for at udligne farven, så hele håret mere eller mindre bliv ens i farven  

Men som de andre siger; gå til frisør

Anmeld

7. februar 2011

170811

merichs skriver:

Mener den hed noget med "honning".  Det var for at udligne farven, så hele håret mere eller mindre bliv ens i farven  

Men som de andre siger; gå til frisør

Ja det må jeg nok hellere. Det er bare så f***ing dyrt :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.