Fra mørkebrunt til lyst hår - gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

merichs

170811 skriver:

Ja det må jeg nok hellere. Det er bare så f***ing dyrt :p

Hehe, ja det er det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

merichs

170811 skriver:

Ja det må jeg nok hellere. Det er bare så f***ing dyrt :p

Du kan jo også bruge frisørskolerne. De er ikke så dyre og har jo undervisere til at vejlede

Anmeld

7. februar 2011

twinny

170811 skriver:

IH øv..

Tror i så jeg kan affarve det også farve det rødt?? Ville gerne have rødt hår også...

Det kan du godt.... Men så får du det aldrig lyst.... det har jeg nemlig også prøvet....  

Anmeld

7. februar 2011

170811

Baby-støv skriver:

Det kan du godt.... Men så får du det aldrig lyst.... det har jeg nemlig også prøvet....  

Neej men ved nærmere overvejelse så tror jeg heller ikke at lyst hår vil gøre noget for mig ansigt..

Men så afblegning og en rød farve burde kunne fungere?

Anmeld

7. februar 2011

twinny

170811 skriver:

Neej men ved nærmere overvejelse så tror jeg heller ikke at lyst hår vil gøre noget for mig ansigt..

Men så afblegning og en rød farve burde kunne fungere?

jaah det kan det helt sikkert godt..... Men du må kun afblege håret en gang. Da det selvfølgelig ødelægger håret og den røde farve forsvinder ud a ødelagt hår... Men hvis du kun afbleger det en gang. kan det sagtens lade sig gøre...

Anmeld

7. februar 2011

MissGeoh

Jeg har haft mørk brunt hår, og ville også gerne have lyst hår..

Farvede det 4 gange på 2 dage og det var stadig orange.. så en gang i mdr med afblegning gav mig hvidt hår..

Men det tog lang tid, og meget spaltet hår der føltes som kartoffelmel når man krammede i det. 

Gå til din egen frisør og få din farve trukket ud over flere gange og så til sidst kan du selv farve/afblege det.

Ellers få en masse lyse striber i over flere gange, så bliver det til sidst helt lyst.

Anmeld

7. februar 2011

170811

Baby-støv skriver:

jaah det kan det helt sikkert godt..... Men du må kun afblege håret en gang. Da det selvfølgelig ødelægger håret og den røde farve forsvinder ud a ødelagt hår... Men hvis du kun afbleger det en gang. kan det sagtens lade sig gøre...

Hva hvis jeg nu afbleger det, og det bliver orange. Vil en mørke rød farve så kunne dække det?

Anmeld

7. februar 2011

MaybeBaby

170811 skriver:

Nu ved jeg at mange vil råbe af mig og sige at det er dårligt og jeg ødelægger mit hår. Men nu vil jeg altså prøve.

Er det på nogen måde muligt? har brunt hår og nu vil jeg farve det blond. Har hørt at jeg kan afblege det først også farve det med en askeblond farve, det ville kunne tage det gul orange der altid kommer i håret!

Tror det er muligt? er der nogen succes historier derude?

Som en der har været i branchen og selv gik fra mørkt til lys, så få for guds skyld en frisør til det. Det skal gøres over flere omgange ellers hedder det enten tisgult/orange eller høstak, fordi man panikker ved den orange farver og farver det igen igen. Man skal vide en del om hvilke farver, der ophæver hvilke og man kan sgu ikke helt stole på farverne i Bilka.

Så betal dig hellere fra det i første omgang end når det er ødelagt.

/Mette

Anmeld

7. februar 2011

D-Micka

170811 skriver:

Nu ved jeg at mange vil råbe af mig og sige at det er dårligt og jeg ødelægger mit hår. Men nu vil jeg altså prøve.

Er det på nogen måde muligt? har brunt hår og nu vil jeg farve det blond. Har hørt at jeg kan afblege det først også farve det med en askeblond farve, det ville kunne tage det gul orange der altid kommer i håret!

Tror det er muligt? er der nogen succes historier derude?

Jeg har godt nok ikke haft succes med dette

Brugte 3 affarvninger i alt +11 afblegninger .. 

Min hovedbund var flænset op og det blev bare tis'gult .. ØV BØV.. 

Og det var bare super heldig jeg havde så tykt sundt hår, for ellers havde jeg ikke mere tilbage den dag idag

Vil nok anbefale dig at gøre det i flere omgange med nogle lyse striber

Her er det forfærdelige resultat Og det blev farvet sort få dage efter ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2011

170811

D-Micka skriver:

Jeg har godt nok ikke haft succes med dette

Brugte 3 affarvninger i alt +11 afblegninger .. 

Min hovedbund var flænset op og det blev bare tis'gult .. ØV BØV.. 

Og det var bare super heldig jeg havde så tykt sundt hår, for ellers havde jeg ikke mere tilbage den dag idag

Vil nok anbefale dig at gøre det i flere omgange med nogle lyse striber

Her er det forfærdelige resultat Og det blev farvet sort få dage efter ..

Det er da ellers en lækker orange farve du har fået dig

Jeg har allerede droppet den lyse farve ide, men måske jeg hellere vil have det rødt så....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.