Fru Dinesen skriver:
Sådan var det også med min søn, han ville kun pølle og tis i bleen og var ellers 100% renlig . Han ville under ingen omstendighedder sidde på toilettet .....
Vi talte med min sp om det og hun gav det råd at vi skulle mutivere ham, og hun haved hørt at vingummi bamser var en go løsning.
Så vi haved en lille bøtte med vingummibamser ude på toilettet og lige så snart Marcus enten haved tisset eller pøllet og vasket hænder så fik han en vingummi bamse til hver hånd ....
Tror der gik 3-4 dage og så spurgte han ikke om at få ble på
Syndes man ikke ens barn skal ha slik kan man vel også bruge små mønter klistermærker eller hvad der nu ville mutiverre ens barn ..
knusss Linda
Den vil jeg også helt klart går efter!
Jeg synes i skal fortsætte med at give hende ble på en gang imellem uden at lave noget stort nummer ud af det. Og heller ikke presse hende til at lave noget på WC'et (jo mere fokus, jo mere stædige bliver de bæster jo
). MEN, når der så en sjælden gang kommer noget i wc'et får hun noget. Enten noget guf hun rigtig godt kan lide og sjældent får, eller en lille gave.
Vores dreng er 3 år og 1 måned. Han blev 100 % renlig lige inden sommerferien. Det har gået ganske fint, med meget få uheld. Men så her inden jul begyndte han at tisse i bukserne og var i øvrigt fuldstændig ligeglad med de våde bukser. Det har været en sej kamp og vi har prøvet ALT!! Jeg nægter at give ham ble på igen. Vi har nu prøvet at være ligeglad med når han har tisset i bukserne og bare givet ham nyt tøj på uden snak om tis. Og når han så har klaret en hel dag i børnehaven uden at tisse i bukserne får han noget slik eller en lille gave. Og DET virker åbenbart. Ud af de sidste 9 dage i børnehave har han kun tisset i bukserne 3 dage (i forhold til hver evig eneste dag siden nytår). Det var min historie - håber den kan bruges. 
Anmeld