Billeder af strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

esrt

her er mine ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Nalle

Sådan ser mine stræk mærker ud efter to graviditeter

Anmeld

7. februar 2011

L-Mortil3

betiinsen skriver:

Tak for billedet, det er nu heller ikke meget du har. Ih håber min mave bliver lige så flad som din bagefter igen

DET bliver den uden tvivl Alle de traveture med barnevognen gør underværker

Anmeld

7. februar 2011

L-Mortil3

Anjamichell skriver:

Madkasserne!? HAHA!! Nok har jeg hørt dem blive kaldt meget forskelligt, men det der er dog det sjoveste jeg nogensinde har hørt nogen kalde dem

Det er det man føler de er i hvertfald hahaha

Anmeld

7. februar 2011

Fru Nielsen

Mine strækmærker fik jeg under min første graviditet. Som er er 3 år og 9 mdr siden. Under anden graviditet som sluttede for 9½ mdr siden, fik jeg ingen, og nu under 3 graviditet har jeg ikke fået nogen endnu, meeen der kan nå at komme nogen, for der er jo længe til jeg skal føde....

Min mave er fra 12+1 her i 3graviditet.... Er idag 12+4

Anmeld

7. februar 2011

rikke2299

jeg tænker lidt f... stræk mærkerne der kommer noget helt fantastisk ud af det man skal være stolt af sine føde mærker nu er man en rigtig kvinde.

v.h Rikke uge 40

Anmeld

8. februar 2011

Mette.

betiinsen skriver:

Hej piger, ved godt det ikke er det fedeste at vise osv. og forstår også godt hvis man ikke vil.

ved bare ikke om det er strækmærker jeg er ved at få rundt om navlen, eller om min hud bare er irriteret. jeg er lidt rød rundt om, men det er ikke særlig tydligt. har spurgt min mor og svigermor, men ingen af dem fik strækmærker, og kan derfor ikke hjælpe. det er endnu minimalt, hvis det er strækmærker, men det kan jo nå at udvikle sig en del endnu.

tænkte om der var nogle modige piger der vil ligge billeder ind af det, hvis i har lidt?

Her er mine, nu 9 måneder efter jeg har født. De er faktisk mindre tydelige end på billedet, men blitzen fremhæver dem..

Anmeld

9. februar 2011

JustMe

Det kan være rødme pga irriteret hud, fordi din navle er ved at forberede sig til at poppe ud I så fald kan lidt creme eller olie sikkert lindre rødmen og irritationen. Er det derimod strækmærker, kan du ikke gøre andet end at lade stå til og lære at acceptere dem. Men det er da et godt tegn at din mor ikke fik dem

Anmeld

9. februar 2011

Tut

Nalle skriver:

Sådan ser mine stræk mærker ud efter to graviditeter

Det ligner præcis min mave (også efter 2 graviditeter)

Anmeld

9. februar 2011

JustinsMoar

Jeg fik ikke strækmærker på maven, men på lårene?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.