Billeder af strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Gustavsmor

Strækmærker under min anden graviditet....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

betiinsen

Bavianis skriver:

Der er en måde der kan gøre strækmærker meget mindre synlige. Se her:

http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Elsk-din-krop/2008_08_Slip_af_med_straekmaerker.aspx

tak, det må hellere prøves så:=)

Anmeld

6. februar 2011

betiinsen

SussieThyssen skriver:

Jeg har millioner af dem
men har vist ikke lige et billede.
De bliver dog helt lyse med alderen, så man kan sagtens lære at leve med dem.
Hvis du er rød midt på mavsen og omkring navlen, så smør godt med fed creme evt en der er E-vitaminholdig.
Og skulle du blive hudløs på navletutten, så sæt et lile stykke gaze over, det hjælper rigtigt meget, så stof og bordplader m.m. ikke gnider mod den.

Kærligst

ja, tror også jeg vil smøre det mere der. altså tror faktisk ikke det er strækmærker, men nok irriteret hud jeg har, det ser ihverfald anderledes ud end dem der ligger billeder ind.. men det skader ikke at smøre sig rigtig godt

Anmeld

6. februar 2011

betiinsen

Line&Liam skriver:

Du må da gerne se mine Det er ikke nogen jeg er hverken kede af eller flove over

Har dem også på madkasserne, men der er de hudfarvede og ikke så store

Der er billeder fra graviditeten med Liam, hvor de kom, maven efter fødsel og så gravidmaven nu, hvor de igen er.

Håber du kunne bruge dem

Tak for billedet, det er nu heller ikke meget du har. Ih håber min mave bliver lige så flad som din bagefter igen

Anmeld

6. februar 2011

betiinsen

Gustavsmor skriver:

Strækmærker under min anden graviditet....

tak for billedet. fik du ikke under den første graviditet? synes nu heller ikke det er meget du har kan se du vist også har haft piercing, det er der hvor hullet er heelet jeg er rød.. hmm.. men tror mere huden er irriteret

Anmeld

6. februar 2011

Cris

Og spist masser af græskerkærner!  De indeholder meget Zink (og du kan self. spiser ekstra af alt, som indeholder Zink) Der er nye undersøgelser der viser, at de er begyndt at finde en forbindelse mellem strækmærker og mangle af Zink

Anmeld

6. februar 2011

betiinsen

Cris skriver:

Og spist masser af græskerkærner!  De indeholder meget Zink (og du kan self. spiser ekstra af alt, som indeholder Zink) Der er nye undersøgelser der viser, at de er begyndt at finde en forbindelse mellem strækmærker og mangle af Zink

okay tak for tippet, vil jeg være opmærksom på.. man kan lige så godt prøve de forskellige ting, så man kan forbygge det

Anmeld

6. februar 2011

Gustavsmor

betiinsen skriver:

tak for billedet. fik du ikke under den første graviditet? synes nu heller ikke det er meget du har kan se du vist også har haft piercing, det er der hvor hullet er heelet jeg er rød.. hmm.. men tror mere huden er irriteret

Fik også strækmærker under min første graviditet, men billedet som jeg har lagt ind er fra min graviditet nummer to.

Men efter noget tid bliver strækmærkerne mindre og mindre synlige. Min den yngste bliver 1 år om to uger og strækmærkerne er ikke særlige tydlige....

Anmeld

6. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Line&Liam skriver:

Du må da gerne se mine Det er ikke nogen jeg er hverken kede af eller flove over

Har dem også på madkasserne, men der er de hudfarvede og ikke så store

Der er billeder fra graviditeten med Liam, hvor de kom, maven efter fødsel og så gravidmaven nu, hvor de igen er.

Håber du kunne bruge dem

Madkasserne!? HAHA!! Nok har jeg hørt dem blive kaldt meget forskelligt, men det der er dog det sjoveste jeg nogensinde har hørt nogen kalde dem

Anmeld

7. februar 2011

BechHannibal

rikke2299 skriver:

hej

tror det er meget normalt har også fået et rødligt mærke over navlen. hvor min pircing har været smør med baby oli eller crem

Det samme her, og så er der gået en smile betændelse i det

For et par uger siden begyndte det så at sprække. Det er svært at forklare. Men nu har jeg et V oven over min navle

Kira ( 39+5 )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.