Billeder af strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.656 visninger
34 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

betiinsen

Hej piger, ved godt det ikke er det fedeste at vise osv. og forstår også godt hvis man ikke vil.

ved bare ikke om det er strækmærker jeg er ved at få rundt om navlen, eller om min hud bare er irriteret. jeg er lidt rød rundt om, men det er ikke særlig tydligt. har spurgt min mor og svigermor, men ingen af dem fik strækmærker, og kan derfor ikke hjælpe. det er endnu minimalt, hvis det er strækmærker, men det kan jo nå at udvikle sig en del endnu.

tænkte om der var nogle modige piger der vil ligge billeder ind af det, hvis i har lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

rikke2299

betiinsen skriver:

Hej piger, ved godt det ikke er det fedeste at vise osv. og forstår også godt hvis man ikke vil.

ved bare ikke om det er strækmærker jeg er ved at få rundt om navlen, eller om min hud bare er irriteret. jeg er lidt rød rundt om, men det er ikke særlig tydligt. har spurgt min mor og svigermor, men ingen af dem fik strækmærker, og kan derfor ikke hjælpe. det er endnu minimalt, hvis det er strækmærker, men det kan jo nå at udvikle sig en del endnu.

tænkte om der var nogle modige piger der vil ligge billeder ind af det, hvis i har lidt?

hej

tror det er meget normalt har også fået et rødligt mærke over navlen. hvor min pircing har været smør med baby oli eller crem

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

Du må gerne se mine

Det er dog længe siden de her har "givet sig", de har været meget mørkere og næsten lilla.. 

Hvis det klør og føles irriteret så smør med en fugtighedscreme eller noget babyolie - madolie kan gøre det i en snæver vending

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

betiinsen

rikke2299 skriver:

hej

tror det er meget normalt har også fået et rødligt mærke over navlen. hvor min pircing har været smør med baby oli eller crem

okay men er det strækmærker, synes ikke de er særlig tydlige..?

Anmeld

6. februar 2011

betiinsen

AnneBJ skriver:

Du må gerne se mine

Det er dog længe siden de her har "givet sig", de har været meget mørkere og næsten lilla.. 

Hvis det klør og føles irriteret så smør med en fugtighedscreme eller noget babyolie - madolie kan gøre det i en snæver vending

okay tak fordi du vil ligge det ind.. synes ikke det er slemt, og læste også det bliver lysere og lysere..

hvor tidligt fik du dem? tror dog ikke mine er strækmærker, men kan godt være det er fordi de er udvilker sig til det, men det er der ikke noget at gøre ved så..

ja må nok hellere smøre mig godt

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

betiinsen skriver:

okay tak fordi du vil ligge det ind.. synes ikke det er slemt, og læste også det bliver lysere og lysere..

hvor tidligt fik du dem? tror dog ikke mine er strækmærker, men kan godt være det er fordi de er udvilker sig til det, men det er der ikke noget at gøre ved så..

ja må nok hellere smøre mig godt

Jeg fik mit første da jeg var 15+5... 

Nej lige nu er det ikke slemt - men maven har set sådan der ud i snart 10 uger - så jeg var ret deprimeret over det, da jeg var 25 uger henne Men hva, der kommer en lille lækkerhed ud af det, så jeg klarer den nok

Anmeld

6. februar 2011

betiinsen

AnneBJ skriver:

Jeg fik mit første da jeg var 15+5... 

Nej lige nu er det ikke slemt - men maven har set sådan der ud i snart 10 uger - så jeg var ret deprimeret over det, da jeg var 25 uger henne Men hva, der kommer en lille lækkerhed ud af det, så jeg klarer den nok

ja sådan har jeg det også, og man kan jo hverken gøre fra eller til, så man kan vel også bare lige så godt acceptere det.. og hvem vil ikke det, når man ved hvad man får til gengæld

Anmeld

6. februar 2011

Bavianis

betiinsen skriver:

Der er en måde der kan gøre strækmærker meget mindre synlige. Se her:

http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Elsk-din-krop/2008_08_Slip_af_med_straekmaerker.aspx

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

Jeg har millioner af dem
men har vist ikke lige et billede.
De bliver dog helt lyse med alderen, så man kan sagtens lære at leve med dem.
Hvis du er rød midt på mavsen og omkring navlen, så smør godt med fed creme evt en der er E-vitaminholdig.
Og skulle du blive hudløs på navletutten, så sæt et lile stykke gaze over, det hjælper rigtigt meget, så stof og bordplader m.m. ikke gnider mod den.

Kærligst

Anmeld

6. februar 2011

L-Mortil3

Du må da gerne se mine Det er ikke nogen jeg er hverken kede af eller flove over

Har dem også på madkasserne, men der er de hudfarvede og ikke så store

Der er billeder fra graviditeten med Liam, hvor de kom, maven efter fødsel og så gravidmaven nu, hvor de igen er.

Håber du kunne bruge dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.