Sof skriver:
Spændende og spændende, den er nok nærmere sjov 
Jeg mødte ham første gang efter X-factor finalen 2010, men der var han kæreste med en af mine tidligere bekendte og sad og øffede lidt over at det gik skidt. Jeg sad så for mig selv og tænkte: Så smut da, så skal jeg nok snuppe dig når nu hun ikke kan finde ud af at være en ordenlig kæreste
Men han er ikke altid den dybeste tallerken i skabet, så der gik noget tid.
Jeg skulle så være sammen med en veninde fredag d. 3 september og hun havde dagen inden været til fest hos Daniel. Jeg afleverede min datter hos hendes far og tog Sushi med hjem til mig hvor min veninde så kom. Vi skulle til noget fest på Amager og hun ville så høre om ikke Daniel ville med, men hun var ikke sikker, for han havde været lidt sløj dagen inden og det havde vidst været noget af en fest 
Men da hun ringer til ham og jeg kan høre på hende at han trækker lidt i land, så må jeg jo gøre noget, så jeg får (ret højt) sagt at han ikke har noget valg og at han skal med!
Han hopper med på idéen og vi henter ham så på vejen i taxa. Jeg er på daværende tidspunkt blevet noget så beruset og da han kommer ind i taxaen kigger jeg på ham og udbryder: Hej Mus! Manden har kun set mig 1 gang før, så sikke et indtryk jeg giver 
Jeg fortsætter så min fantastiske scorestil, da manden bor i Herlev og virker lidt sløj, og siger: Du er velkommen til at sove hos mig, men på 1 betingelse, og det er at vi skal sove i ske!
Han godtager tilbuddet og vi smutter så op til festen og får snakket både sammen og med andre og på et tidspunkt står vi også og kysser.
Manden og min veninde tager så med hjem og han har så været min lige siden
Senere finder jeg så ud af at min veninde sådan set havde bagtanker omkring os, da han har siddet og snakket om mig aftenen inden til festen hjemme hos mig og flere gange har overvejet at kontakte mig på Facebook, men har ikke gjort det, da han ikke troede at han levede op til min standard. Han mentet åbenbart at jeg var for lækker til at han kunne score mig, men det var jeg så ikke og jeg fortryder ikke 1 sekundt min fantastiske scorestil eller at jeg skulle vente på ham så længe, for det var hele ventetiden værd! 
hvor er det bare en fantastisk søde historie... jeg var selv på hammel heste market med mine smykker som jeg stod og solgte.. da det så blev aften og alle boder lukket læørsdag aften så kedet jeg mig jo helt vildt, så vare der er an de ander kremmer der hade inviteret mig over på pizze og wiski det sage jeg ja til så .. da vi hade delt det ville jeg gå mig en tur i tivoli på pladsen og se ingen jeg gik i seng, der var næsten igen mensker så ville jeg lige drikke en sodavand i en bod inden jeg ville gå i seng.. der stod så en dame på ca 35 og vi kom ti at snakke lidt om hvor kedeligt der var i det tivoli....
hun sage det var fordi alle var inde i hallen til koncert med magtens koridor.. nå om jeg entelige ik ville med der ind... jamen jeg hade jo ikke bilet der til ... nej nej men det kunne hun lige klare hun skaffet lige to vip trøjer til os så kom vi gratis ind hehe.. så hoppet vi rundt der og hade det fantsisk sjovt hende og mig, drak en del.... så kom vi til at stå sammen med en flok fyre på en 6-7 stykker og da koncerten var slut blev lyset bare tænt og vi blev hurtig enie med de fyre dr om vi da skulle i byn...
så måtte vi ned på det lokale disko hehe det var kanon sjovt.. lige pluselig blev jeg væk og kom til at snakke med nogel ander inden jeg kl 6 omm mogen gik i seng , og skulle åbne min bod kl 8.. så ved en 11 tiden kom to af de søde fyre fra dagen før med en cola og to panodiler til mig :0).
jeg sage jeg hade haft en fantstisk aften det måtte vi helt klart gøre igen så jeg blev jo ned til at have hans nr.. det fattet han åbembart ikke så gik de bare og jeg tænkte dem ser jeg nok ikke igen..
så sage hans ven til ham da de køret at ahn da var for dum for jeg spurte jo efter hans nr.. nej det trorde han ikke på... men det holdt vennen på...
så en time sener kom han tilbage og vi byttet nr og begynte at skrive meget sammen.. få dage sener kom han op til mit arbejde da jeg hade fri og vi kørte en tur. det gjorde vi 4 dagne i løbet af en go uges tid.. så pjækket vi en dag og jeg var nede ved ham hele dagen... hvor vi blev enie om jeg ville gå fra min da værene fyr som jeg bode sammen med.. også flyttet jeg ind ved allan og blev rimelig hurtig gravid :0) bestemt ikke palnlagt...

men har bestemt heller ikke fortrut noget ..