lounika skriver:
hej... ej hvor underligt samme weenk. har du så en spendene historie om hvordan i mødte hinanden der...
ej det jeg ked af og høre det har været en hår fredag så..
Spændende og spændende, den er nok nærmere sjov 
Jeg mødte ham første gang efter X-factor finalen 2010, men der var han kæreste med en af mine tidligere bekendte og sad og øffede lidt over at det gik skidt. Jeg sad så for mig selv og tænkte: Så smut da, så skal jeg nok snuppe dig når nu hun ikke kan finde ud af at være en ordenlig kæreste
Men han er ikke altid den dybeste tallerken i skabet, så der gik noget tid.
Jeg skulle så være sammen med en veninde fredag d. 3 september og hun havde dagen inden været til fest hos Daniel. Jeg afleverede min datter hos hendes far og tog Sushi med hjem til mig hvor min veninde så kom. Vi skulle til noget fest på Amager og hun ville så høre om ikke Daniel ville med, men hun var ikke sikker, for han havde været lidt sløj dagen inden og det havde vidst været noget af en fest 
Men da hun ringer til ham og jeg kan høre på hende at han trækker lidt i land, så må jeg jo gøre noget, så jeg får (ret højt) sagt at han ikke har noget valg og at han skal med!
Han hopper med på idéen og vi henter ham så på vejen i taxa. Jeg er på daværende tidspunkt blevet noget så beruset og da han kommer ind i taxaen kigger jeg på ham og udbryder: Hej Mus! Manden har kun set mig 1 gang før, så sikke et indtryk jeg giver 
Jeg fortsætter så min fantastiske scorestil, da manden bor i Herlev og virker lidt sløj, og siger: Du er velkommen til at sove hos mig, men på 1 betingelse, og det er at vi skal sove i ske!
Han godtager tilbuddet og vi smutter så op til festen og får snakket både sammen og med andre og på et tidspunkt står vi også og kysser.
Manden og min veninde tager så med hjem og han har så været min lige siden
Senere finder jeg så ud af at min veninde sådan set havde bagtanker omkring os, da han har siddet og snakket om mig aftenen inden til festen hjemme hos mig og flere gange har overvejet at kontakte mig på Facebook, men har ikke gjort det, da han ikke troede at han levede op til min standard. Han mentet åbenbart at jeg var for lækker til at han kunne score mig, men det var jeg så ikke og jeg fortryder ikke 1 sekundt min fantastiske scorestil eller at jeg skulle vente på ham så længe, for det var hele ventetiden værd!