helt ny her inde :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2011

lounika

hej alle sammen her inde..

jeg er helæt ny så ved faktisk ikke helt hvordan jeg skal bruge siden.. men vil gerne lære det ...

for mig er det hele gået lidt hurtig for jeg mødte en fantastisk fyr den første weenk i seb  så har kendt ham godt i 5 mdr. jeg bode sammen med en anden da jeg mødte ham som jeg så skulle flytte fra og mig og den nye bestemte os at jeg lige så goidt kunne prøve og flytte ind til ham i stdet for for mig selv for hvis vi nu aligevel ville flytte sammen efter et par mdr så det gjorde jeg d 1 okt..

det hele gik pluselig hurtig fant ud af jeg var gravid. og i uge 20+1 nu... 

louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Kofoed.

Velkommen til, håber du bliver glad for, at være herinde.

Jamen det er da vist gået hurtigt, men så længe i har det godt, er det jo lige meget.

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

velkommen til og stort tillykke med graviditeten

Anmeld

6. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
lounika skriver:

hej alle sammen her inde..

jeg er helæt ny så ved faktisk ikke helt hvordan jeg skal bruge siden.. men vil gerne lære det ...

for mig er det hele gået lidt hurtig for jeg mødte en fantastisk fyr den første weenk i seb  så har kendt ham godt i 5 mdr. jeg bode sammen med en anden da jeg mødte ham som jeg så skulle flytte fra og mig og den nye bestemte os at jeg lige så goidt kunne prøve og flytte ind til ham i stdet for for mig selv for hvis vi nu aligevel ville flytte sammen efter et par mdr så det gjorde jeg d 1 okt..

det hele gik pluselig hurtig fant ud af jeg var gravid. og i uge 20+1 nu... 

louise

Velkommen til
Jeg håber du bliver glad for at være her..Det er ikke så svært at bruge siden, og ellers er du altid velkommen til at spørge.

Om man har kendt hinanden kort eller længe betyder ikke noget, det er samhørighedsfølelsen, der tæller.
Tillykke med graviditeten..Det bliver spændende når du holder dit guld i armene

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. februar 2011

lounika

Kofoed33 skriver:

Velkommen til, håber du bliver glad for, at være herinde.

Jamen det er da vist gået hurtigt, men så længe i har det godt, er det jo lige meget.

takk... ja sådan ser vi også selv på det... vi er glade for hinanden og glæder os til at få en familie sammen...  min kæreste har en datter i forvejen på 3 år som bor her vær anden uge så kom fra ingen ting til en hele del :0)  for mig er det helt vildt at være gravid men han har jo prøvet det hele før hvor det var planlagt så...hmmm

Anmeld

6. februar 2011

Sof

Velkommen til 

Ja, det kan jo gå stærkt, det kender jeg godt. Mødte min mand samme weekend som dig, blev gravid ved et uheld, men havde desværre en MA, så var til udskrabning i fredags, men nu er vi jo så igang med projekt baby selvom vi kun har været sammen så kort, men når man prøver at miste, så er det svært at være fornuftige, så tager hjertet gerne over og derfor er vi slet ikke i tvivl om at prævention er udelukket indtil vi har fået en bebs i armene

Anmeld

6. februar 2011

merichs

Tillykke med graviditeten og velkommen til baby.dk

Anmeld

6. februar 2011

lounika

SussieThyssen skriver:

Velkommen til
Jeg håber du bliver glad for at være her..Det er ikke så svært at bruge siden, og ellers er du altid velkommen til at spørge.

Om man har kendt hinanden kort eller længe betyder ikke noget, det er samhørighedsfølelsen, der tæller.
Tillykke med graviditeten..Det bliver spændende når du holder dit guld i armene

Kærligst
Sussie

1000 tak skal du have...  ja glæder mig helt vildt er begynt at blive stor nu jo så nu fylder det rigtig meget for mig vær dag.. 

Anmeld

6. februar 2011

lounika

Sof skriver:

Velkommen til 

Ja, det kan jo gå stærkt, det kender jeg godt. Mødte min mand samme weekend som dig, blev gravid ved et uheld, men havde desværre en MA, så var til udskrabning i fredags, men nu er vi jo så igang med projekt baby selvom vi kun har været sammen så kort, men når man prøver at miste, så er det svært at være fornuftige, så tager hjertet gerne over og derfor er vi slet ikke i tvivl om at prævention er udelukket indtil vi har fået en bebs i armene

hej...  ej hvor underligt samme weenk. har du så en spendene historie om hvordan i mødte hinanden der...

ej det jeg ked af og høre det har været en hår fredag så..

Anmeld

6. februar 2011

Kofoed.

lounika skriver:

takk... ja sådan ser vi også selv på det... vi er glade for hinanden og glæder os til at få en familie sammen...  min kæreste har en datter i forvejen på 3 år som bor her vær anden uge så kom fra ingen ting til en hele del :0)  for mig er det helt vildt at være gravid men han har jo prøvet det hele før hvor det var planlagt så...hmmm

Det bliver sikkert dejligt, og lidt af et skift, men tror det bliver en fed oplevelse. men forresten tillykke, både med lillefyren og storefyren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.