hvad laver i idag på en søndag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

esrt

"..så gør vi sådan når vi vasker vort tøj, vasker vort tøj, vasker vort tøj .."

Ja vi vasker tøj, ellers ikke så meget. Jeg er ved at komme mig over 3 bræk ture i går aftes. øvøv!

men forsat God søndag til alle!
Oskar og Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Vi hygger os.

Lige om lidt skal vi til og bage lidt kage og/eller boller..

Anmeld

6. februar 2011

lollandpigen

Den store knægt er på lege besøg hos en klasse kammerat og Laura og jeg har lige taget et spil play station.... Ellers står den på håndbold på sofaen lige om lidt rent hygge.....

Anmeld

6. februar 2011

Maria-s

Jeg vasker (lidt halvhjertet) noget af alt vasketøjet, sidder lige nu og er ved at tage mig sammen til at gå ned og hænge den nyvasket maskinfuld op og sætte en ny over.

Ellers så syr jeg; hagesmækker, men er ikke så gode venner med skråbåndet (synes det er bøvlet! men alligevel også ret fint..), så der holdes lige en lille pause. Man skal jo hygge sig og ikke blive arrig

Manden er på arbejde, så det er bare mig og hunden alene hjemme. Han HAR meldt ud han gerne vil ud at gå en lille tur, men HÅBER sådan at det gider stoppe med at regne, så det ikke bliver så våd en tur med efterfølgende våd hund all over...

Anmeld

6. februar 2011

bagger26

Har arbejdet fra 8.30-15.. Overarbejde så det er 100% timer, se det kan vi li..

Nu er manden og ældste sønnen sendt ud og handle ind til denne uges madplan, imens mig og bitte pigen slapper af..

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

Jeg har sovet længe - tog lige ti timer i streg i nat, afbrudt af et par tisseture men alligevel Dét var tiltrængt. Blev liggende i sengen til kl. 14, stenede dårligt fjernsyn og småsov

Nu er jeg i gang med et fotoalbum til en x-kollegas datters konfirmation, og så skal vi have handlet...

Manden skal se amerikansk fodbold hele aftenen/natten, så tror jeg skal sy lidt på mit patchworktæppe senere på dagen

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

Jeg har været på arbejde, 7-14. Og så har jeg faktisk sovet, siden jeg fik fri Jeg var bare mega træt!

Nu ser jeg tv, og planlægger at lave tidlig aftensmad. Derudover er det et par kasser, der skal pakkes. Vi flytter om 10 dage, og jeg er så småt gået igang. Jeg gider ikke stresse med det i næste weekend...

Anmeld

6. februar 2011

Moar2011

starsofheaven skriver:

...

Sovet længe - været i svømme hal , ihh det var guld værd så nu kroppen træt hihi.. så har vi handlet ind og nu skal vi kæreste hygge inden den står på aftensmad

Anmeld

6. februar 2011

missie20

Har haft besøg af mandens søster og mand. Selvom jeg bare havde lyst til at hoppe under dynen, da jeg har haft en sa her i nat, så er bare så slap og energiløs i kroppen. Ja og humøret er ikke for højt heller. Men ellers hygger vi sammen som familie og var et smut i Føtex for at tænke på noget andet end den triste ting.

Anmeld

6. februar 2011

Sabina92

starsofheaven skriver:

...

Jeg bager fastelavnsboller og så skal hele lejligheden gøres rent i alle kroge og hjørner, det er vidst det sidste inden bette manden melder sin ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.