hvad laver i idag på en søndag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

NessaXenia

jeg og manden lavede brunch imorges, gået tur med hunden,  hængte de længe ventede hylder op på babyværelset, så tog han ud og hjalp hans bror med den sidste del af flytningen, jeg har gjort rent, syet nogle leggins, lavet pandekage dej som nu står i køleskabet til senere, min søster er på vej herhjem og så skal vi bage pandekager, spille supermairo og se Klovn The Movie som manden har downloadet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Nettemor

holder en velfortjent pause i isoleringen af vores loft.. hader at isolere.. det klør OVERALT.. men det bliver SÅ godt bagefter, så det glæder jeg mig til..

Anmeld

6. februar 2011

Dinna88

Jeg ligger i sengen med en spand ved siden af - tømmermænd!!  De sjældne gange jeg drikker rammer det hårdt.

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Hoster og hoster ellers godt humør.. har også været ude og købe fødselsdags ting til daniel eller han var da med og hjalp med af smide tingene på gulvet og mor her skulle bukke og smale op hihihihi....

Anmeld

6. februar 2011

Happiness

Vi er lige kommet hjem efter en tur i Fields. Nu skal vi bare slappe af. Senere laver jeg pandekager. Så skal vi bare hygge

Anmeld

6. februar 2011

Mor Til Julie<3

starsofheaven skriver:

...

Jamen, her laver vi skam ikke så meget på en søndag eftermiddag hvor det bare regner ...
min datter står lige udenfor og sover til middag og ellers hygger vi os bare da hun har fået skoldkopper og er totalt meget pyldret og kun vil hænge oppe ved mor hele tiden ... Så det er skam dejligt nok ... Senere skal vi hen til hende`s mormor og morfar og spise hjemmelavet pizza ... Og ellers bare hygge igen end til det er senge tid ...

Anmeld

6. februar 2011

Diana...

Ikke en dyt slapper af. Vi har 2 syge børn og jeg mega ond i hoved fordi jeg ikke rigtig har sovet i nat så vi slapper for vild. 

Anmeld

6. februar 2011

Meliora

Jeg stod tidligt op og bagte franskbrød, spiste dejlig morgenmad med min søde mand, tog til 2½ times træning i fitnesscenteret og nu sidder jeg og skriver jobansøgning:-) I aften står den på god sund mad og Black Swan :-)

Anmeld

6. februar 2011

meem

Sofahygge med lillepigen og kæresten..

Det er da søndagshygge så det batter

Anmeld

6. februar 2011

eElak

Jeg har lige haft besøg af en af mine veninder, som jeg ikke har set længe... 

Om ikke så lang tid, så er jeg på vej ud af døren til at tage på date (2. date) 

Så skal i Biffen og se Black Swan.. Glææææder mig... 

Min knægt er i øvrigt hos sin far... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.