hvad laver i idag på en søndag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
30 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

starsofheaven

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Kay

starsofheaven skriver:

...

tøffer lidt rundt... vasker tøj, finder ting frem vi skal havde med på skiferie... rydter lidt op og sådan.... venter på manden i huset kommer hjem så vi kan se lidt film...

har ret ondt i maven... så det er begrænset hvor meget der bliver lavet.... tror desværre menes er på vej

Anmeld

6. februar 2011

Betteisen

Venter besøg fra svigermekanikken og har i mellemtiden bygget stort legohus til min datter der sover middagssøvn. hun bliver helt vild

Anmeld

6. februar 2011

charlottekri

her prøver vi at slappe af efter at have siddet oppe i 3 timer og ventet på vagtlægen i nat, fordi maja vågnede og havde besvær med at trække vejret ordentligt, hvilket der viste sig at være en begyndende lungebetændelse...

så har vi været i bilka for at prøve at få byttet hendes flyverdragt, hvor lynlåsen er lidt i stykker på, men det kunne ikke lade sig gøre, da de slet ikke har nogen flyverdragter for tiden...

og så bliver vores overnattende gæst hentet nu her, som vi har været barnepige for i nat.

og så får vi gæster også nu her om lidt..

så særlig meget afslapning bliver det da vist ikke til...

fortsat god søndag

Anmeld

6. februar 2011

Carina1977

starsofheaven skriver:

...

Jeg laver overhovedet ingenting, andet end at være på nettet. Her er SÅ stille. Min søn er ikke hjemme, og kommer først hjem om 14 dage igen. Så her er bare helt uhyggeligt stille

Senere idag vil jeg lige få sat noget vasketøj igang. Skal også have startet på at få ryddet op på min søns værelse. Jeg kan næsten ikke gå nogen steder derinde, uden at træde på noget

Gad vide om det er typisk for 10-årie drenge. sikke et rodehoved han er

Anmeld

6. februar 2011

MetteDN

Jeg er igang med den helt store rengøring

Og så er planen at der skal ses film og hygges når manden kommer hjem fra arbejde

Anmeld

6. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

overvejer om jeg skal bage en kage.. keder mig er helt alene hele weekeden med vores datter da manden er på arbejde

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

Jamen jeg hygger ved computeren mens lillen sover

Hun er heeeelt færdig efter at have haft besøg af LoneH herinde fra med hendes datter Julie De har leget og hygget så skønt!

Anmeld

6. februar 2011

Fam. Madsen

jeg vil til og smutte på job.. så god søndag til jer alle... og god arbejdslyst til mig

Anmeld

6. februar 2011

Vial

Jeg sidder med vinterfrakke på i min sofa!

Ungerne "sover" ude på terrassen. De vågner konstant! En rigtig dårlig vane de har fået sig.. arrrgh.

Om lidt over en time kommer Olderne med mad og hygge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.