kunne eller kan i mærke hvad køn i får ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Heidisbebs

Jeg aner virkelig ikke hvad det er... min søn på 4 år mener at det bliver en dreng og et par kollegaer og venner mener at det bliver en pige, så er meget spændt, håber at man kan se det her d 16 når jeg skal til scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Clisolka

Min fornemmelse sagde hele tiden en dreng, men vi fik en lille prinsesse sagde scanningen - og det blev en prinsesse 

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

Jeg har i begge graviditeter inden MD-skanningerne drømt om en lille pige af flere omgange - den samme pige i graviditeten med Annika og en anden pige i graviditeten med Lina...så ja, jeg har haft en helt klar fornemmelse, og ja den har holdt stik

Anmeld

2. marts 2011

Happiness

Jeg var sikker på det blev en pige Men blev så i tvivl et par uger før scanningen. Og det viste sig at blive en dreng

Og det går jeg stærkt ud fra også kommer ud af mig til juli )

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg havde faktisk troet jeg ville få en pige. Og følte virkeligt det var en lille pige der gemte sig inde i min mave.

Men det viste sig til MD scanning at være en lille sund og rask dreng.

Anmeld

2. marts 2011

Isabella_mor

jeg kunne mærke at jeg fik en dreng.. og det gjorde jeg <3

Anmeld

2. marts 2011

Happiness

benjamins'mor skriver:

Jeg havde faktisk troet jeg ville få en pige. Og følte virkeligt det var en lille pige der gemte sig inde i min mave.

Men det viste sig til MD scanning at være en lille sund og rask dreng.

Bliver lige nød til at kommentere dit profilbillede..

Hvor er han altså bare dejlig! Det er da helt vildt, jeg er total solgt her

Anmeld

2. marts 2011

Senia

Jeg har altid været helt sikker på at jeg ville få en dreng først. Så da jeg blev gravid, var jeg også helt overbevist om at det måtte være en dreng vi ventede os, og ganske rigtigt, inde i den lille et-værelses, gemte der sig, min skønne dreng

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

MaybeMe skriver:

Bliver lige nød til at kommentere dit profilbillede..

Hvor er han altså bare dejlig! Det er da helt vildt, jeg er total solgt her

Hehe, rigtigt mange tak.

Det er da også et fint scanningsbillede du har dig der.

Anmeld

2. marts 2011

Sofia

Jeg føler mig helt overbevist om at jeg har en lille purk i maven. Bliver MEGET overrasket hvis det viser sig at være en pige. Jeg er 99.99999 procent sikker på det er en dreng! Nu må vi se om det holder stik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.