kunne eller kan i mærke hvad køn i får ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Mette 28

Første gang sagde jeg med det sammen at vi venter os en dreng, selvom stort set alle andre sagde nej nej du følger din søster så i får en pige, men men men jeg var ikke itvivl og til både MD og en 3D scanning fik jeg beviset på at det var en dreng..

Denne gang har jeg sagt vi får en pige selvom min mand og hans mor sagde dreng, min søster fik en pige første gang og en dreng anden gang så jeg var ikke itvivl om at jeg igen fik modsat hende og til MD var hun lidt i tvivl, fik så en køns scanning og sørme om jeg ikke gemmer en lille pige i maven nu, har også fået en 3D der viste en pige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Rebecca55

smillaluna skriver:

Nej jeg havde ingen anelse!

Blev meget overrasket over at jeg ventede 2 drenge da jeg blev kønsskannet i uge 17. Men glædeligt overrasket

Hvornår skal du kønsskannes?

Jeg scannes hver 14 dag, men vil helst undgå at vide kønnet på dem... Vi hygger os med at gætte os frem og lave små vædemål med familie og venner. Vi har jo lidt flere kombinationsmuligheder end de fleste...Hi hi Så det får vi meget sjov ud af.

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

Jeg var sikker på det var en pige! Det havde jeg drømt mange gange og ønskede mig det også.

Få dage før MD scanning drømte jeg det var en dreng - kunne ikke se ham for mig eller noget, men drømmen var meget tydelig efterfølgende, og jeg kan stadig huske den. MD afslørede en lille dreng.

Anmeld

6. februar 2011

marloutti

Jeg har altid "vidst" jeg ville få en pige og var helt overbevist om at jeg venter en pige... Meeennn scanninger viser altså at det er en dejlig lille dreng...

Anmeld

6. februar 2011

ZamanogDania

Jeg sagde altid til mig selv og til andre at det er en pige jeg skal have. De gjorde bare grin og sagde nej du har en dreng mave. Men men jeg fik min lille pige

Anmeld

6. februar 2011

GitteC78

Jeg ønskede mig vildt meget en pige, og gik og håbede, at det var en pige jeg ventede mig. Da vi skulle til scanning første gang og skulle have kønnet, havde jeg på fornemmelsen at det var en dreng. Vi fik det også bekræftet af 2 jordemødre, at de begge havde set en lille tap.

Vi fik en lille dreng d. 19. september 2010.

Næste gang håber jeg det bliver en pige. Men hvis det skal gå som det er gået i generationer i min familie, så bliver det en dreng mere. Min oldemor på min fars side fik 4 piger, 2 af dem fik hver 2 dreng. Alle drengene har fået piger. Den ene dreng fik 2 piger og også en dreng. Så hvis det skal passe skal jeg havde drenge.  Lidt sjovt...

Anmeld

6. februar 2011

LIZO

første gang var jeg sikker på det var en dreng.. og ganske rigtig så kom der en dreng.

anden gang havde jeg det på samme måde.. men turde ikke tro på det (  vi ville meget gerne ha en pige ) men ganske rigtig så kom der en pige

Anmeld

6. februar 2011

Frøken J.

Rebecca55 skriver:

En lille sjov rundspørge... Mange siger at selvom de ikke har fået noget af vide om kønnet, så viste moren det alligevel med sikkerhed ved hjælp af følelsen og mavefornemmelsen.

Kan i mærke hvad i skal have ?

Jer der har født, holdt jeres mavefornemmelse stik ?

Jeg har hele tiden sagt jeg venter 2 piger og 1 dreng, men drømte i nat vi fik 2 drenge og 1 pige... Så nu er jeg ikke så sikker mere... Hi hi

Fortsat go weekend til alle...

Jeg har hele tiden haft en intuitiv fornemmelse at det var en pige, og min mor siger også, at hendes mavefornemmelse siger det bliver en pige, men i går nat havde jeg en rigtig lang drøm hele natten ud, hvor jeg havde en søn med min kæreste, og jeg skulle passe ham, ud at købe ny klapvogn, skifte hans tøj, da han kom til at tisse i bukserne og så videre, og ved ikke om det er et tegn

Anmeld

6. februar 2011

Bondepigen

Jeg havde en stærk fornemmelse 1. gang, at vi ville få en pige, og det gjorde vi.

Denne gang har jeg længe haft en fornemmelse af at det bliver en dreng. Men hjertelyden synes jeg lyder som en piges, så nu er det spændende at se til MDscanning d. 21. 2. Håber de kan se, hvad der gemmer sig derinde.

Anmeld

6. februar 2011

Ciss

Første gang var jeg helt sikker. Pige! Selvom stort set alle sagde, jeg havde drengemave, og på scanning krydsede hun fødderne og vendte sig væk til de grader, at de turde ikke at udtale sig om kønnet. Men da hun kom, var hun en pige!

Anden gang var jeg usikker hele vejen. Ikke samme klare fornemmelse i det hele taget. Samme type mave som første gang, men scanningen sagde, det var en dreng, og det stemte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.