kunne eller kan i mærke hvad køn i får ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.011 visninger
34 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Rebecca55

En lille sjov rundspørge... Mange siger at selvom de ikke har fået noget af vide om kønnet, så viste moren det alligevel med sikkerhed ved hjælp af følelsen og mavefornemmelsen.

Kan i mærke hvad i skal have ?

Jer der har født, holdt jeres mavefornemmelse stik ?

Jeg har hele tiden sagt jeg venter 2 piger og 1 dreng, men drømte i nat vi fik 2 drenge og 1 pige... Så nu er jeg ikke så sikker mere... Hi hi

Fortsat go weekend til alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Faith

Nej jeg havde ingen anelse!

Blev meget overrasket over at jeg ventede 2 drenge da jeg blev kønsskannet i uge 17. Men glædeligt overrasket

Hvornår skal du kønsskannes?

Anmeld

6. februar 2011

LinLin

mit gæt holdt stik begge gange (har to drenge) - men om det var en mavefornemmelse eller et håb ved jeg ikke...

Anmeld

6. februar 2011

Saram

Rebecca55 skriver:

En lille sjov rundspørge... Mange siger at selvom de ikke har fået noget af vide om kønnet, så viste moren det alligevel med sikkerhed ved hjælp af følelsen og mavefornemmelsen.

Kan i mærke hvad i skal have ?

Jer der har født, holdt jeres mavefornemmelse stik ?

Jeg har hele tiden sagt jeg venter 2 piger og 1 dreng, men drømte i nat vi fik 2 drenge og 1 pige... Så nu er jeg ikke så sikker mere... Hi hi

Fortsat go weekend til alle...

Jeg har altid "vidst" at mit første barn ville blive en pige.. Og da jeg blev gravid var jeg sikker på det var en pige.. I alle mine drømme har jeg ogs drømt at det var en pige og til MD scanning fik vi a vide at det er en lille pige. Så gnske rigtigt.

Altså man kan jo aldrig være 100% sikker før man føder, men jeg føler mig nu ret sikker på at scanningen viste rigtig.

Anmeld

6. februar 2011

LotteGabriella

ja, jeg sagde lige fra, da vi fandt ud af, at jeg var gravid, at det blev en pige - jeg havde INGEN tvivl, selvom alle andre mente at det var en dreng...jeg fik ret, fik kønnet at vide i uge 20 - faktisk lidt ved et uheld

Anmeld

6. februar 2011

NoName

Jeg var næsten sikker på jeg ventede en dreng, fik en lille pige

Anmeld

6. februar 2011

eElak

inden jeg blev gravid, hvade jeg en forestilling om at det ville være en pige... MEN da jeg var ca 6-8 uger henne, så var jeg rimelig sikker på at det var en dreng.. 

Jeg har en dreng.. :-)

Anmeld

6. februar 2011

Multebær

Hej troede det var en dreng fra starten. Var faktisk så overbevist at jeg var bange for at jeg ville lave et mærkeligt ansigtsudtryk hvis de ved kønsskanningen sagde det var en pige. Var bange for det ville se ud som om en pige ikke var ønsket hvilket ikke var tilfældet - jeg var bare overbevist om det var en dreng! Da hun spurgte om vi ville vide kønnet og kørte scanneren overmaven konstaterede jeg højt ' det er en dreng' for det synes jeg at jeg kunne se. Hun sagde jeps det er det. 

Nu venter jeg på at få baby i armene og se om vi maskinen og jeg + kæresten havde ret  der er jo altid en minimal chance for at det ikke passer alligevel.

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

Jeg var så sikker på det var en dreng.. har dog ikke født endnu, men har været til 6 scanninger i alt.. Og også i 3d med billed og det er en pige  Dog drømte jeg 3 gange om pige babyer inden vi fik kønnet afvide i uge 17..

Anmeld

6. februar 2011

Lotus86

Jeg var meget overbevist at det var en lille dreng maven gemte på, og ville blive meget meget overrasket hvis scanningen havde vist en pige. Har da også fået bekræftet ved 2 scanninger at vi venter os en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.