Jeg er knust og ulykkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.892 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Jeg har virkelig brug for luft, så jeg håber i vil lytte. Sagen er den at siden vi fik vores barn for 10 måneder siden har det ikke altid kørt skide godt. Forholdet til mine forældre har især været svært - min kæreste bryder sig ikke om dem og de har generelt haft nogle gnidninger. Det som egentligt har fået det hele til at flyde over er at min familie flytter til udlandet snart i 3 år. I den forbindelse er vi blevet inviteret derover til sommer, hvilket min kæreste i lang tid har sagt god for. Jeg glæder mig rigtig meget og ikke mindst til at se hvor de skal bo de næste år.

Men som tiden har nærmet sig har vi talt for og imod fordi vi har et barn som ikke altid er helt nem. Der er en del sove og spise problemer og derfor talte vi om at udskyde til næste sommer. Vi skulle så afgøre hvorvidt vi skulle afsted eller ej - også melder han fandme ud han slet ikke vil afsted. Jeg blev dybt ulykkelig, for jeg vil så gerne besøge dem. Det endte i et kæmpe skænderi, for jeg forstår ikke han overhovedet ikke kan tilsidesætte egne behov og tænke lidt på vores lille familie og gøre det for min skyld. Vi diskuterede det her i går aftes og i dag har vi stort set ikke udvekslet et ord. Da jeg så forsøgte at tale med ham stille og roligt endte det som i går og nu nåede det så dertil hvor han sagde han ikke gider ser hverken mig eller vores barn igen og vi bare kunne skride. Han nægter at høre på noget eller tale med mig overhovedet! i forvejen synes jeg virkelig det har været en prøvelse, i vores barns 10 måneder lange liv har han ikke en eneste gang taget om natten, står aldrig op om morgenen, har ikke skiftet en ble i flere uger og gider generelt ikke deltage ret meget i det praktiske! - det han er bedst til er egentligt at uddele kritik og fortælle mig om alle de ting jeg ikke når. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu. Han sluttede af med at sige han nok skulle hjælpe med at flytte mine ting i morgen.

Tak fordi i gad læse med så langt. den virkelige ulykkelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Janni.

Jeg er målløs. Fatter ikke nogen kan være på den måde. Jeg ved slet ikke hvad jeg skrive til dig, men jeg vil ikke bare gå min vej igen, og virke som en eller anden kold skid, der bare har læst dit indlæg.

Kæmpe  herfra. Føler med dig 

Anmeld

5. februar 2011

Muhmi

kunne ikke hoppe forbi uden at give et stort knus...

æv en dum situation.............

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

Vil blot skrive og fortælle, at jeg har læst dit indlæg og føler med dig. Mænd er nogle padder

Anmeld

5. februar 2011

birthee

Ved ikke lige hvad jeg skal sige - men du skal have et stort knus !!!

Synes det er noget af en udmelding han kommer med, at han hverken vil se dig eller jeres barn mere - og at han nok skal hjælpe med at flytte dine ting

Håber du finder ud af noget - og kommer med en update...

Knus

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Jeg er målløs. Fatter ikke nogen kan være på den måde. Jeg ved slet ikke hvad jeg skrive til dig, men jeg vil ikke bare gå min vej igen, og virke som en eller anden kold skid, der bare har læst dit indlæg.

Kæmpe  herfra. Føler med dig 

Nej, jeg begriber det heller ikke.. Jeg er fuldstændig mundlam selv - man tror vel aldrig på det når helt herud ligemeget hvad.

Og tak for støtten, det er rart i altid lytter herinde.

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

kunne ikke hoppe forbi uden at give et stort knus...

æv en dum situation.............

Ja, det er ikke super sjovt.  Men tak, det varmer.

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Vil blot skrive og fortælle, at jeg har læst dit indlæg og føler med dig. Mænd er nogle padder

Tusind tak. Jeg er sikker på man en dag kommer på den anden side, men det er svært at sluge når man står i det.

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Ved ikke lige hvad jeg skal sige - men du skal have et stort knus !!!

Synes det er noget af en udmelding han kommer med, at han hverken vil se dig eller jeres barn mere - og at han nok skal hjælpe med at flytte dine ting

Håber du finder ud af noget - og kommer med en update...

Knus

Tusind tak.. Jeg er også i chok, men jeg er bare bange for han mener det. Han virker bare iskold og ikke særlig interesseret i noget som helst.. Mine forældre åbner om ikke andet deres døre for mig, men det er jo aldrig den vej man håber det ender.

Anmeld

5. februar 2011

henh01

Synes da det lyder som om du kan få det så meget bedre uden ham. Sorry to say.

Er det hans hus/lejl i bor i? -for ellers kan han jo ikke bare smide jer ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.