hvornår mærkede i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Den lykkelige

Jeg mærkede hende første gang 17+6..

Det var først i uge 21 min kæreste kunne mærke hende uden på maven.. men så skulle man også have lidt tålmodighed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

JuliaNielsen

ork :-(

troede tråden ville give et ca tidspunkt på hvornår jeg vil mærke min

Men hold da op det er godt nok meget forskelligt

Håber snart jeg kan være så heldig og mærke bebsi

Anmeld

6. februar 2011

Zibi_84

Jeg mærkede min babydreng i uge 19. Men det var hvis jeg lagde mig helt fladt på ryggen, med hænderne på maven/livmoren. Efter et kvarter kom der små spark(føles som en nerve i klemme)... Prøv det?

Anmeld

6. februar 2011

Sitrani

Hej  Jeg tror nok jeg mærkede liv første gang midt i uge 18 sent om aftenen.. har først mærket baby igen i går aftes, så der går lang tid i mellem at jeg lægger mærke til det endnu... jeg er nu 19+1 i dag, og glæder mig til det bliver mere tydeligt hver dag...

Anmeld

6. februar 2011

Sof

Jeg mærkede Silje da jeg var 13 uger henne, mærkede hende hver dag fra jeg var 16 uger henne og det kunne mærkes uden på da jeg var 18 uger henne 

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

Sof skriver:

Jeg mærkede Silje da jeg var 13 uger henne, mærkede hende hver dag fra jeg var 16 uger henne og det kunne mærkes uden på da jeg var 18 uger henne 

så formoder jeg du har været en af de heldige :-)

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

Zibi_84 skriver:

Jeg mærkede min babydreng i uge 19. Men det var hvis jeg lagde mig helt fladt på ryggen, med hænderne på maven/livmoren. Efter et kvarter kom der små spark(føles som en nerve i klemme)... Prøv det?

Tak for rådet :-)

Det vil jeg prøve i aften, så krydser jeg finger

Anmeld

6. februar 2011

Sof

JuliaNielsen skriver:

så formoder jeg du har været en af de heldige :-)

Det må man sige og jeg følte mig også meget heldig. Men det skal lige siges at jeg faktisk var ret overvægtig der, men jeg har bare en livmoder der ligger ekstremt yderligt. Denne gang hoppede jeg i ventetøjet da jeg var 5 uger henne, for der kunne jeg ikke passe mit eget tøj, det gik dog ikke som forventet og efter udskrabningen i fredags har jeg også smidt 1½ kg og min mave er blevet meget fladere, og bebsen døde da jeg var omkring 9 uger henne, så jeg har bare en livmoder der nægter at lade mig skjule noget som helst 

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

Sof skriver:

Det må man sige og jeg følte mig også meget heldig. Men det skal lige siges at jeg faktisk var ret overvægtig der, men jeg har bare en livmoder der ligger ekstremt yderligt. Denne gang hoppede jeg i ventetøjet da jeg var 5 uger henne, for der kunne jeg ikke passe mit eget tøj, det gik dog ikke som forventet og efter udskrabningen i fredags har jeg også smidt 1½ kg og min mave er blevet meget fladere, og bebsen døde da jeg var omkring 9 uger henne, så jeg har bare en livmoder der nægter at lade mig skjule noget som helst 

det er jeg ked af at høre,.

er selv en bette butted en med lidt for meget på sidebenene..

Og folk siger normalt at buttede ikke mærker så tidlig som tynde, så er glad for at høre det trods alt ikke er ved alle :-)

vil så gerne snart mærke bebsi,.

Anmeld

6. februar 2011

Sof

JuliaNielsen skriver:

det er jeg ked af at høre,.

er selv en bette butted en med lidt for meget på sidebenene..

Og folk siger normalt at buttede ikke mærker så tidlig som tynde, så er glad for at høre det trods alt ikke er ved alle :-)

vil så gerne snart mærke bebsi,.

Kan godt forstå du glæder dig, det er også fantastisk 

Jeg er 167 høj og vejede 79kg da jeg blev gravid med Silje og 84 kg da jeg var 8 uger henne, så jeg var bestemt ikke slank 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.