hvornår mærkede i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
33 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

JuliaNielsen

Heej Tøzer <3

Hvornår mærkede i den lille i maven ved jeres første graviditet ?

og hvornår kunne i mærke bebsi på maven ?

julia 15+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Muffinmus

1 gang uge 15

2 gang en hel uge senere, først uge 16

udefra begge gange ca uge 20

Anmeld

5. februar 2011

Saram

Første gang jeg rigtig mærkede hende var i uge 17. Men begyndte at mærke lidt bobler omkring uge 16. (:

Knus Sara.

Anmeld

5. februar 2011

JuliaNielsen

MariaE skriver:

1 gang uge 15

2 gang en hel uge senere, først uge 16

udefra begge gange ca uge 20

åååh jeg håber jeg snart mærker noget. :-)

Anmeld

5. februar 2011

JuliaNielsen

Saram skriver:

Første gang jeg rigtig mærkede hende var i uge 17. Men begyndte at mærke lidt bobler omkring uge 16. (:

Knus Sara.

Jeg har haft lidt bobler, men er slet ikke sikker på det er det. første gang jeg er gravid så er helt blank

Anmeld

5. februar 2011

mortil4dejligepiger

1. gang mærkede jeg liv allerede 16+1. (Jeg var meget slank!) Det var en søndag morgen, jeg lå i sengen og pludselig kunne mærke små spark. SÅ hyggeligt. Jeg vækkede min mand og han lagde hånden på maven og kunne også mærke det .

2. og 3. gang var det senere.

Denne gang kunne jeg mærke det i 14.-15. uge. Min mand først senere.

Anmeld

5. februar 2011

JuliaNielsen

mortil3dejligepiger skriver:

1. gang mærkede jeg liv allerede 16+1. (Jeg var meget slank!) Det var en søndag morgen, jeg lå i sengen og pludselig kunne mærke små spark. SÅ hyggeligt. Jeg vækkede min mand og han lagde hånden på maven og kunne også mærke det .

2. og 3. gang var det senere.

Denne gang kunne jeg mærke det i 14.-15. uge. Min mand først senere.

Okay det vil sige manden først kan mærke sener..?

Er selv lidt små fed har det noget med det at gør..? altså hvornår man mærker første gang ?

Anmeld

5. februar 2011

mortil4dejligepiger

Ja, det er ofte sådan, at man selv mærker det først indeni og andre kan mærke det udenpå senere. Men jeg tror min mand kunne mærke det så tidligt første gang, fordi jeg var meget slank/tynd.

Anmeld

5. februar 2011

Saram

JuliaNielsen skriver:

Jeg har haft lidt bobler, men er slet ikke sikker på det er det. første gang jeg er gravid så er helt blank

Er også første gangs gravid, så kan godt forstå dig, kan være rigtig svært at finde ud af hvornår det virkelig er baby man mærker..

Men på et tidspunkt er du ikke i tvivl mere, så ved man det er baby der sparker. Glæd dig !

Anmeld

5. februar 2011

Happiness

Jeg har følt bobler i maven længe, men følte mig ik sikker på at det var baby. Så det tæler jeg personligt ikke med ,)

Første gang jeg ikke var i tvivl var jeg 17+5. Der tog lillemanden en koldbøtte i maven (føltes det som om)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.