hvornår mærkede i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

JuliaNielsen

MaybeMe skriver:

Jeg har følt bobler i maven længe, men følte mig ik sikker på at det var baby. Så det tæler jeg personligt ikke med ,)

Første gang jeg ikke var i tvivl var jeg 17+5. Der tog lillemanden en koldbøtte i maven (føltes det som om)

uh det bliver så spændende at mærke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

meem

Første gang indeni i uge 19 og første gang udenpå i uge 23.. altså for en uge siden

Anmeld

5. februar 2011

otlitrom

første gang jeg mærkede liv var 14+3, juleaftens dag. Idag har jeg mærket liv udenpå for første gang. Jeg er 20+4.

Anmeld

5. februar 2011

FamilienSørensen

JuliaNielsen skriver:

Heej Tøzer <3

Hvornår mærkede i den lille i maven ved jeres første graviditet ?

og hvornår kunne i mærke bebsi på maven ?

julia 15+0

Hejsa

Faktisk et godt spørgsmål.

For jeg har ikke mærket baby endnu, min kæreste blev dog sparket på fingrene da han pressede dybt ned i siden på min mave og det skete her til morges og jeg er 18+4.

Og min læge kunne mærke baby et par gange mandag morgen.

Anmeld

5. februar 2011

ZamanogDania

Jeg kunne mærke hende første gang da jeg var 16 uger henne. Præcis den dag da jeg var 4 måneder henne Det var så dejllig. Glemmer det aldrig

Anmeld

5. februar 2011

mor til 2 skønne piger .

uge 20 .

Anmeld

6. februar 2011

camillakrath

Jeg kunne mærke liv første gang omkring uge 18. Før det havde jeg haft en del "sommerfugleslag" i maven. Altså bobler

Udenpå synes jeg faktisk er lidt svært at skelne imellem, fordi jeg ofte tror man synes man kan mærke det udenpå, fordi man mærker bevægelserne. Det kan faktisk virke ret tydeligt indefra uden man har kunne mærke det udenpå

Men ja - her til aften kunne vi sidde og kigge på maven der faktisk ret "voldsomt" bevægede sig når han rullede rundt og sparkede derinde - det var faktisk ret sjovt

Anmeld

6. februar 2011

sandratobias

Begge gange uge 15...

Anmeld

6. februar 2011

Rebecca55

JuliaNielsen skriver:

Heej Tøzer <3

Hvornår mærkede i den lille i maven ved jeres første graviditet ?

og hvornår kunne i mærke bebsi på maven ?

julia 15+0

Jeg mærkede bobler og rumsteren omkring uge 11-12 mener jeg, men det var kun hver anden dag ca jeg mærkede dem. Nu mærker jeg dem ihertfald en gang i timen ca. Er i uge 17+1.... Men har fået af vide jeg mærker dem lidt før andre, på grund af trengsel der inde. Vi kan endnu ikke mærke dem udenpå.

Men glæd dig, det er en helt fantastisk følelse...

Anmeld

6. februar 2011

Nanastep

jeg mærkede min dreng første gang 17+1
og det var også uden på maven
Farmand var meget stolt for han var den første der mærkede det hehe !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.