MIWULA skriver:
Hele dagen har jeg haft en meget spændt mave og en masse plukveer og murren nede for neden så valgte jeg lige og tage et bad for at få lidt ro og se om det hjalp men under hele badet var det stadig det samme og da jeg så skulle tørre mig og bukkede mig følte jeg der sev vand ud for neden og ned af benene af mig det var ikk så meget så derfor er jeg nu i tvivl om det nu var lidt vandafgang eller hva.
Kan ikk rigtig finde ud af om jeg skal ringe til fg eller om jeg bare skal lade det ligge og se om der sker mere eller hva. Ved i om der sker barnet noget hvis nu det var vandet der sev?? Vil jo ikk ha der sker min lillemand noget. Han er dog en del livlig derinde så det er dejligt.
Håber nogle kan give nogle råd. 
Jeg er i uge 36+6 idag.
Jeg havde også noget, jeg var i tvivl om måske kunne være vandafgang ca. 14 dage før Antons ankomst - jeg fik våde trusser og bukser, men da jeg tog bind, kom der ikke rigtig mere 
Jeg snakkede med FG og JM fortalte, at man åbenbart har 2 hinder (det vidste jeg ikke lige) - så det jeg havde oplevet, var højst sandsynligt "forvandet", der var gået 
Måske det er det samme? Der skete ikke yderligere hos mig, før vandet gik - og der var jeg slet ikke i tvivl, for jeg var DRIVVÅD 

Anmeld