Hmm vandafgang el. ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Leonora

MIWULA skriver:

Har lige taget bind på. Hvor længe skal jeg have det på??

Ca en times tid....mange tanker tra mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Maja88

ved ikke det der med bind, men jo det er korrekt at hvis vandet går og har man ikke født inden 18 timer skal man startes op på penicilin.... da der ellers kan komme infektion ved barnet

Anmeld

4. februar 2011

Muffinmus

da mit gik lå hun også så jeg sjat pisede:-) altså fostervand....men kun når jeg tog skridt, så tag evt bind på og gå lidt rundt, eler det meget vådt er det sikkert vandet eller det ikke så er det enten bare forvandet der er gået hvilket det gerne må eller vand fra bandet da var der:-)

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

MariaE skriver:

da mit gik lå hun også så jeg sjat pisede:-) altså fostervand....men kun når jeg tog skridt, så tag evt bind på og gå lidt rundt, eler det meget vådt er det sikkert vandet eller det ikke så er det enten bare forvandet der er gået hvilket det gerne må eller vand fra bandet da var der:-)

Dejligt du siger det for sidder bare i sofanen hihi må heller rejse mig og gå lidt rundt så jeg kan finde ud af om der kommer noget eller hva.

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

Maja88 skriver:

ved ikke det der med bind, men jo det er korrekt at hvis vandet går og har man ikke født inden 18 timer skal man startes op på penicilin.... da der ellers kan komme infektion ved barnet

Okey Tak det var rart og vide.

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

MIWULA skriver:

Hele dagen har jeg haft en meget spændt mave og en masse plukveer og murren nede for neden så valgte jeg lige og tage et bad for at få lidt ro og se om det hjalp men under hele badet var det stadig det samme og da jeg så skulle tørre mig og bukkede mig følte jeg der sev vand ud for neden og ned af benene af mig det var ikk så meget så derfor er jeg nu i tvivl om det nu var lidt vandafgang eller hva.

Kan ikk rigtig finde ud af om jeg skal ringe til fg eller om jeg bare skal lade det ligge og se om der sker mere eller hva. Ved i om der sker barnet noget hvis nu det var vandet der sev?? Vil jo ikk ha der sker min lillemand noget. Han er dog en del livlig derinde så det er dejligt. 

Håber nogle kan give nogle råd.

Jeg er i uge 36+6 idag.

Tror alt er fint indtil videre har lige tjekket og bindet var tørt.

Anmeld

4. februar 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

Det er forskelligt fra fødested til fødested... Nogle steder lader de det vare helt op til 48 timer før de gør noget.. 

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Da mit vand gik , var jeg sleeet ikke i tvivl .. Tog et bind på , og det var gennemblødt i løbet af ti minutter så jeg måtte skifte igen .. Sådan fortsat det indtil jeg ik havde flere bind , så jeg måtte sove med et meget vådt bind .. Det var om natten Hvis det stadig er helt tørt tror jeg ikke der er vandet , blot meget vandet udflåd  

Held og lykke

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

morethanperfect skriver:

Da mit vand gik , var jeg sleeet ikke i tvivl .. Tog et bind på , og det var gennemblødt i løbet af ti minutter så jeg måtte skifte igen .. Sådan fortsat det indtil jeg ik havde flere bind , så jeg måtte sove med et meget vådt bind .. Det var om natten Hvis det stadig er helt tørt tror jeg ikke der er vandet , blot meget vandet udflåd  

Held og lykke

Hehe øv det er bare med at have nok med bind hvis det sker hehe så man ikk skal sove med et vådt et.  

Tror heller ikk det var vandet så var der jo nok kommet mere af det.

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

MIWULA skriver:

Hehe øv det er bare med at have nok med bind hvis det sker hehe så man ikk skal sove med et vådt et.  

Tror heller ikk det var vandet så var der jo nok kommet mere af det.

Ja for pokker , og jeg havde enda et par stykker .. Heh .. Men mit det sev også , det kom ikke det hele på en gang ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.