Hmm vandafgang el. ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

MIWULA

Hele dagen har jeg haft en meget spændt mave og en masse plukveer og murren nede for neden så valgte jeg lige og tage et bad for at få lidt ro og se om det hjalp men under hele badet var det stadig det samme og da jeg så skulle tørre mig og bukkede mig følte jeg der sev vand ud for neden og ned af benene af mig det var ikk så meget så derfor er jeg nu i tvivl om det nu var lidt vandafgang eller hva.

Kan ikk rigtig finde ud af om jeg skal ringe til fg eller om jeg bare skal lade det ligge og se om der sker mere eller hva. Ved i om der sker barnet noget hvis nu det var vandet der sev?? Vil jo ikk ha der sker min lillemand noget. Han er dog en del livlig derinde så det er dejligt. 

Håber nogle kan give nogle råd.

Jeg er i uge 36+6 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Leonora

MIWULA skriver:

Hele dagen har jeg haft en meget spændt mave og en masse plukveer og murren nede for neden så valgte jeg lige og tage et bad for at få lidt ro og se om det hjalp men under hele badet var det stadig det samme og da jeg så skulle tørre mig og bukkede mig følte jeg der sev vand ud for neden og ned af benene af mig det var ikk så meget så derfor er jeg nu i tvivl om det nu var lidt vandafgang eller hva.

Kan ikk rigtig finde ud af om jeg skal ringe til fg eller om jeg bare skal lade det ligge og se om der sker mere eller hva. Ved i om der sker barnet noget hvis nu det var vandet der sev?? Vil jo ikk ha der sker min lillemand noget. Han er dog en del livlig derinde så det er dejligt. 

Jeg er i uge 36+6 idag.

Du skal tage et bind på og se om det bliver vådt....ihhh det er da spændende...

Anmeld

4. februar 2011

B&J

MIWULA skriver:

Jeg er i uge 36+6 idag.

hej

har du haft et bind på bagefter eller har dine trusser været våde hvis ikke er det ikke sikkert det er vandet der er gået men nogle gange kan det godt sive stille...

men husk hvis du er utryk så er det bedre af ringe engang for meget ind for lidt

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

Leonora skriver:

Du skal tage et bind på og se om det bliver vådt....ihhh det er da spændende...

Har lige taget bind på. Hvor længe skal jeg have det på??

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

MIWULA skriver:

Jeg er i uge 36+6 idag.

Under normale omstændigheder vil FG bede dig om at tage et bind på og så se om du siver yderligere, hvis du har sivet.
Hvis du så bliver våd i bindet, så må du hellere ringe til FG, for selvom du er i uge 36, så har den bette dog bedst af at være derinde et par uger mere.
Men er du i tvivl..så ring helelre engang for meget end engang for lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Hehe..sikke enige vi er i denne tråd

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

B&J skriver:

hej

har du haft et bind på bagefter eller har dine trusser været våde hvis ikke er det ikke sikkert det er vandet der er gået men nogle gange kan det godt sive stille...

men husk hvis du er utryk så er det bedre af ringe engang for meget ind for lidt

Okey tak. Har taget bind på.  Er ikk rigtig utryk for andet end hvis der kan ske noget med barnet fordi man ikk har vidst af vandet var gået.

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

SussieThyssen skriver:

Under normale omstændigheder vil FG bede dig om at tage et bind på og så se om du siver yderligere, hvis du har sivet.
Hvis du så bliver våd i bindet, så må du hellere ringe til FG, for selvom du er i uge 36, så har den bette dog bedst af at være derinde et par uger mere.
Men er du i tvivl..så ring helelre engang for meget end engang for lidt.

Kærligst
Sussie

Okey må hellere se om der kommer noget gider nemlig ikk ringe med mindre der er noget. tihi.

Anmeld

4. februar 2011

AnneBJ

Jeg mener man siger et gennemblødt bind i løbet af en time, så er det vandet.. 

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

AnneBJ skriver:

Jeg mener man siger et gennemblødt bind i løbet af en time, så er det vandet.. 

Okey tak for svaret.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.