Når kæresten er i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

ChatH

min mand skriver altid til mig og så svarer jeg selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

LotteGabriella

det er forskelligt hos os, nogle gange skriver vi en del, andre gange slet ikke Det er fint med mig, og det er det samme, når JEG er i byen, man er jo trods alt ude for at være lidt sig selv og pleje sine venner/veninder

Anmeld

5. februar 2011

2babygirls

NO skriver:

Hej piger 

Sms'er i med jeres mand/kæreste når han er ude med vennerne, eller er der ingen kontakt før han er hjemme igen?

God weekend herfra.

Som regel lader jeg ham få fred da det er sjældent at han får taget sig sammen og kommer afsted.

Men savner jeg ham heeeeeeelt enormt (gør jeg altid) sender jeg en fræk sms så han ville ønske han var blevet hjemme hi hi

Anmeld

5. februar 2011

Majbriteriksen

*A* skriver:

Vi skriver kun sms´er sammen hvis han starter med at skrive.

Jeg skriver aldrig til ham når han er i byen og han skriver heller aldrig til mig når jeg er afsted...

Det fungere vist på samme måde hjemme ved os. En sjælden gang skriver han godnat når han går i seng og jeg er afsted. + en sød besked om at jeg må hygge mig.

Anmeld

5. februar 2011

Mormilla

NO skriver:

Hej piger 

Sms'er i med jeres mand/kæreste når han er ude med vennerne, eller er der ingen kontakt før han er hjemme igen?

God weekend herfra.

Jeg ringer kun hvis der er noget vigtigt. Vi kan jo altid snakke når han kommer hjem

Anmeld

5. februar 2011

CecilieLaugesen

Her hjemme er det min kæreste der skriver til mig, har sagt han skal blive bedre til at holde lidt igen med beskederne men han siger at han kun tænker på mig men synes han skal hygge sig

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

NO skriver:

Hej piger 

God weekend herfra.

Det er meget forskelligt. kommer helt an på hvad han laver og hvad jeg laver. Men han skriver da gerne i løbet af aftenen, for at fortælle mig hvor sent han regner med det bliver. Ingen af os er jaloux anlagt, så vi er ikke typerne der kimer hinanden ned når vi er fra hinanden. Vi har også begge to stort behov for at have noget for os selv, så vi nyder nok mere når vi er til hver sit ind imellem.

Anmeld

5. februar 2011

Barbamama

Jeg skriver ikke til ham. Han skal bare hygge sig. Nogle gange har han skrevet til mig og hvis han skriver mange gange mens han er i byen siger jeg at nu skal vi slutte for han skal hygge sig. He he

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

NO skriver:

Hej piger 

God weekend herfra.

Det afhænger helt af om han skal hentes eller ej, men normalt ikke nej

Anmeld

5. februar 2011

Dinna88

Når jeg er i byen skriver jeg altid til ham og vi skriver nogle sms'er i løbet af aftenen, men hvis det er en af de aftener hvor jeg får lidt at drikke () så glemmer jeg simpelthen at mobilen er opfundet - også selvom jeg sidder og savner ham! Det er noget mærkeligt noget.

Når han er uden mig, hvilket er sjældent da vi ikke har brug for den der "jeg tager i byen med gutterne" fordi vi ikke bor sammen, så skriver vi lidt mindre sammen. Så skriver han hvis det er kedeligt, sjovt, hyggeligt eller noget. Bare en kort bested. Og så skriver jeg når jeg går i seng.

Hvis den der er i byen af os er meget fuld, så ender vi altid med at ringe til den anden med den store kærlighedserklæring  haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.