Når kæresten er i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.882 visninger
33 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

N1

Hej piger 

Sms'er i med jeres mand/kæreste når han er ude med vennerne, eller er der ingen kontakt før han er hjemme igen?

God weekend herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

mortil3trustrup

Vi plejer at sms sammen. Men er lidt forskelligt alt afhængig af hvad han laver. Men han plejer at sende søde sms hjem til mig.

Anmeld

4. februar 2011

charlottekri

hm, det er lidt forskelligt, men som regel er det bare en godnat besked der bliver skrevet

Anmeld

4. februar 2011

Moar2011

NO skriver:

Hej piger 

Sms'er i med jeres mand/kæreste når han er ude med vennerne, eller er der ingen kontakt før han er hjemme igen?

God weekend herfra.

Han plejer at skrive, men med timer imellem ..

synes nu det er mest fair man lige gir lidt lyd fra sig af og til..

Anmeld

4. februar 2011

Vingummien

Vi bor ikkesammen, men han er god til at skrive en sms når han tager hjem til byen. og hvis jeg skriver så svare han også. Så det er rart nok. Men tjekker ikke op på hvor han er henne hele natten f.eks

Anmeld

4. februar 2011

*A*

Vi skriver kun sms´er sammen hvis han starter med at skrive.

Jeg skriver aldrig til ham når han er i byen og han skriver heller aldrig til mig når jeg er afsted...

Anmeld

4. februar 2011

Sof

NO skriver:

Hej piger 

God weekend herfra.

Vi sms'er  Men det er ham der får lov at starte det med mindre det er meget vigtigt, han skal have lov til at hygge sig med vennerne 

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

NO skriver:

Hej piger 

God weekend herfra.

Hihi jep jeg kan bare ikk lade vær både at smse og ringe til ham men dog ikk hele tiden prøver og begrænse det lidt.  Men han smser også en del. så tror vi er lige gode her hjemme.

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

NO skriver:

Hej piger 

God weekend herfra.

Nu er det år og dag siden vi sidst har været i byen uden hinanden LOL
Det var vist kun det første år vi gjorde det.
Men...dengang og også nu i dagligdagen, jamen så sms'er vi til hinanden når tid, lyst og lejlighed er der.
Blot et par kærlige ord, et "kys", et "jeg elsker dig" eller "jeg savner dig".
Og selv efter 12 år kan vi ikke undvære de små hilsener til hinanden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Louise mortil4

charlottekri skriver:

hm, det er lidt forskelligt, men som regel er det bare en godnat besked der bliver skrevet

haps haps den er jeg lige med på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.