Når kæresten er i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

HopinWishin

NO skriver:

Hej piger 

Sms'er i med jeres mand/kæreste når han er ude med vennerne, eller er der ingen kontakt før han er hjemme igen?

God weekend herfra.

Efter tre år som kærester får jeg ikke længere sms... det KAN ske der kommer en enkelt.. men det er sjældent nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

henh01

Ja det plejer vi også.

Anmeld

4. februar 2011

Mka

Hvis han er i byen smser jeg kun hvis han selv starter med at skrive, vil ikke forstyre for meget. Men når jeg går i seng skriver jeg selvfølgelig en godnat besked Og så ringer han når han vil hjeeeem

Anmeld

4. februar 2011

Line11

Vi skriver når vi er på vej hjem fra byen, og så skriver jeg til ham når noget lige falder mig ind når jeg er alene hjemme. Jeg får da heller ikke altid svar, når jeg fx skriver der er tilbud i Bilka. Og det er vel egentligt også okay 

Anmeld

4. februar 2011

Isabeau

NO skriver:

Hej piger 

Sms'er i med jeres mand/kæreste når han er ude med vennerne, eller er der ingen kontakt før han er hjemme igen?

God weekend herfra.

Vi har været sammen så mange år (10 år), at han bare kommer hjem, når han kommer hjem. Sker der noget, mens han er ude, ringer jeg selvfølgelig, og kommer han tidligere hjem end aftalt, ringer han, så jeg ikke blir´ forskrækket over lysene som tænder udenfor (de er styret af en sensor.)

Og det samme gør jeg, når jeg er i byen; de første par gange, han selv skulle passe Stella, skrev jeg et par gange om det gik okay

Anmeld

4. februar 2011

katti24

jeg plejer at sms til min kæreste 2-3 gange når han er i byen, men det er egentlig bare for at høre om han er ok og om han hygger sig, og der går timer imellem jeg skriver... Og så sender jeg altid en sms når jeg går i seng, bare lige for at skrive godnat og sov godt

Anmeld

4. februar 2011

Mi

Nej det gør vi ikke. Jeg kan finde på at skrive godnat, men ellers ikke.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

4. februar 2011

tingimor

jeg har nok lidt mere brug for sms når min mand er i byen en han enlig har.. men han plejer at være sød til at skrive nogle søde sms i løbet af aften 

Anmeld

5. februar 2011

Mie A

Nu vi er i byen hver for sig - så gider vi ærligt talt ikke at sende beskeder til hinanden - vi ser jo hinanden igen 

Anmeld

5. februar 2011

CarinaSB

Nej det gør jeg ikke .. han skal have lov til at more sig sammen med vennerne .. Jeg kan lige skrive godnat .. og så snakker vi sammen når vi er stået op .. Jeg syntes at det virker som om at jeg kontrolere ham hvis jeg skriver .. Så han får en dag hvor han bare skal nyde hans alene tid sammen med vennerne .. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.