Hvad skal jeg tro ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Anonym trådstarter

CelinasMommy skriver:

Du er bestemt ikke underlig.. Du er i din gode ret til at være gal.. Den var ihvertfald ikke gået herhjemme.. 

Ja det mener jeg jo osse, men den korte tid han har været hejmme, har han bar brokket sig voer at jegh var negativ og ikke rigtig gad noget

Ja gid vide hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

ej , sidder og bliver helt gal på dine vegne

tja det er vel ikke så underligt

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Det er osse min tanke... men der er bar problemer i bare at smide ham ud nu...

Vi bor sammen, jeg skal være gudmor til hans nevø på lørdag (hans søster er min bedste veninde) og vi skal begge stå fader på søndag til mine niecer

ja, men så ringer du til ham NU og siger at der er noget i skal tale om og at det er vigtigt!

så får i talt om det her.... hvis ikke han er til at hugge eller stikke i, er er vidst ingen anden vej

Anmeld

4. februar 2011

Vingummien

Anonym skriver:

tja det er vel ikke så underligt

Vil give Ni-ko-li-ne ret. Ring til ham. For det kan bare ikke passe det her

Anmeld

4. februar 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Ja det mener jeg jo osse, men den korte tid han har været hejmme, har han bar brokket sig voer at jegh var negativ og ikke rigtig gad noget

Ja gid vide hvorfor

Ej nu må han da spænde hjelmen engang..!! Hvor er han dog dum at hører på..!! 

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, men så ringer du til ham NU og siger at der er noget i skal tale om og at det er vigtigt!

så får i talt om det her.... hvis ikke han er til at hugge eller stikke i, er er vidst ingen anden vej

Ja kan godt ringe til ham, der er bar et problem hans mobil ligger her hjemme til opladning

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

CelinasMommy skriver:

Ej nu må han da spænde hjelmen engang..!! Hvor er han dog dum at hører på..!! 

Ja man skulle da ikke tro han fyldte 27 i næste måned

Anmeld

4. februar 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Ja man skulle da ikke tro han fyldte 27 i næste måned

Ej , i mine hører lyder han som en der måske lige er blevet 18 ! Synes du skal tænke dig godt om , om det er noget du vil fortsætte det der..!! Synes sgu du fortjener bedre..!! 

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

CelinasMommy skriver:

Ej , i mine hører lyder han som en der måske lige er blevet 18 ! Synes du skal tænke dig godt om , om det er noget du vil fortsætte det der..!! Synes sgu du fortjener bedre..!! 

Synes osse det er sådan han opføre sig lige i tiden

Ja der er en del og tænke over, trods der er nogetr og tænke over ændre det ikek på at jeg stadig elsker ham, men jeg ville ikke være emd til at det skla være på den her måde, føler mig godt og grundt pisset på

Anmeld

4. februar 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Synes osse det er sådan han opføre sig lige i tiden

Ja der er en del og tænke over, trods der er nogetr og tænke over ændre det ikek på at jeg stadig elsker ham, men jeg ville ikke være emd til at det skla være på den her måde, føler mig godt og grundt pisset på

Jeg ved hvad du går igennem , har selv været sammen med nogle der direkte pissede på mig , men jeg var jo ih & åh så forelsket , så jeg tilgav gang på gang..!! Det er sq en svær situation /:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.