Nå piger jeg har bar brug for at komme ud med det her, det heler til og kaste op over ige i tiden synes jeg

Igår bliver vi så enige om at tage en tur på den lokale sammen med nogen venner bare for at hygge (jeg drikekr jo ikke) aften var i sig selv rigtig rigtig hyggelig, det stoppede bare ca. en halv time inden vi tog hjem 
Jeg sad oven på "mit" bord som jeg plejer når jeg er på den lokal, min kæreste sidder på en bar stol i baren og snakker med en af hans gamle "veninde" eller hvad vi nu skal kalde hende for. Hun står helt op af ham og gud hjælpe om han ikke sidder og tager hende på røven, når hun så flytter sig for lige at snakke med en anden og så kommer igen gør han det F****** igen 

Han kigger ind imellem over på mig, hvor jeg bar vælger og kigge væk så kigger han eller på hende igen og smiler... Ikke nok med det var han tidligere på aften udenfor for at snakke med hende i ca 10-15 min, men efter det nummer med hans hænder på hendes røv, kan jeg ikek lade vær med og tænke hvad de lige har fortaget sig udenfor ?? 
Han var godt stiv men for mig er det bar ikke en undskyldning på nogen måder
Snakkede kort med ham om det da vi kom hjem, hvor han sagde det havde ikke være bevidt og det var slet ikke meningen at jeg skulle få det som jeg havde/har det
Jeg er bare så gal og indebrændt på ham jeg tror ikke rigtig på ham
Hvd skal jeg lige stille op ??
Anmeld