Hvad skal jeg tro ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
41 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

Nå piger jeg har bar brug for at komme ud med det her, det heler til og kaste op over ige i tiden synes jeg

Igår bliver vi så enige om at tage en tur på den lokale sammen med nogen venner bare for at hygge (jeg drikekr jo ikke) aften var i sig selv rigtig rigtig hyggelig, det stoppede bare ca.  en halv time inden vi tog hjem

Jeg sad oven på "mit" bord som jeg plejer når jeg er på den lokal, min kæreste sidder på en bar stol i baren og snakker med en af hans gamle "veninde" eller hvad vi nu skal kalde hende for. Hun står helt op af ham og gud hjælpe om han ikke sidder og tager hende på røven, når hun så flytter sig for lige at snakke med en anden og så kommer igen gør han det F****** igen  Han kigger ind imellem over på mig, hvor jeg bar vælger og kigge væk så kigger han eller på hende igen og smiler... Ikke nok med det var han tidligere på aften udenfor for at snakke med hende i ca 10-15 min, men efter det nummer med hans hænder på hendes røv, kan jeg ikek lade vær med og tænke hvad de lige har fortaget sig udenfor ??

Han var godt stiv men for mig er det bar ikke en undskyldning på nogen måder

Snakkede kort med ham om det da vi kom hjem, hvor han sagde det havde ikke være bevidt og det var slet ikke meningen at jeg skulle få det som jeg havde/har det

Jeg er bare så gal og indebrændt på ham jeg tror ikke rigtig på ham

Hvd skal jeg lige stille op ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Vingummien

KAn kun sige havde jeg sku ik fundet mig i. Ja sorry. En ting er at hun står tæt når de snakker. Men røven... nooooo

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

KAn kun sige havde jeg sku ik fundet mig i. Ja sorry. En ting er at hun står tæt når de snakker. Men røven... nooooo

Jamen sådan har jeg det osse... Der må jo være en grund til at han gjorde det jo Og så det jeg sad uden 1½ meter væk fra det...

Anmeld

4. februar 2011

BinaMor

jeg var flippet ud. og havde ikke tilladt det. og skulle have en seriøs snak om hvor vi er i forholdet.

selvf var det bevidst. desværre. men derfor kan han godt elske dig. han er bare en spade pt.

min kæreste skal ikke gramse på andres numser. om han så var så stiv han ikke ku bevæge sig. det er ingen undskylnding. imo.

Anmeld

4. februar 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Jamen sådan har jeg det osse... Der må jo være en grund til at han gjorde det jo Og så det jeg sad uden 1½ meter væk fra det...

Tror du skal tænke på, hvor meget det vil fylde for dig? ville du kunne glemme det, eller vil det altid ligge i dit baghoved

Anmeld

4. februar 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Det havde jeg fandeme heller ikke fundet mig i. Jeg var gået helt amok..!! Sådan vil jeg ike behandles , & ville sq ærlig talt føle mig til grin hvis min kæreste gjorde sådan

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

jeg var flippet ud. og havde ikke tilladt det. og skulle have en seriøs snak om hvor vi er i forholdet.

selvf var det bevidst. desværre. men derfor kan han godt elske dig. han er bare en spade pt.

min kæreste skal ikke gramse på andres numser. om han så var så stiv han ikke ku bevæge sig. det er ingen undskylnding. imo.

Nej det er jo det jeg siger det er bar ik iorden !!

Fatter ikke han vil være sig selv bekendt, men jeg valgt ikke at gøre noget da den lokale hvor vi kommer er min gamle arbejdsplads og gider ikke lige frem og have karetænde der

Og i morges da han står op siger han at han har dårlig samvittighed, men åbenbart ikke mere end han kan blive væk hjemme fra siden kl 13 og siger jeg kommer om lidt så regner med han er hjemme inden for en halv time (eller er min tids beregning forkert?) ser ham ikke før 19.15 ca...

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

CelinasMommy skriver:

Det havde jeg fandeme heller ikke fundet mig i. Jeg var gået helt amok..!! Sådan vil jeg ike behandles , & ville sq ærlig talt føle mig til grin hvis min kæreste gjorde sådan

Følte mig osse rigtig til grin da... Specielt da min lillesøster stod bag baren og min gamle chef var der

Anmeld

4. februar 2011

Vingummien

CelinasMommy skriver:

JA s åbenlyst foran en

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

øøøøøh ud af vagten makker! der er pause i forholdet....

det er slet ikke iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.