Hvad skal jeg tro ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Anonym trådstarter

CelinasMommy skriver:

Må ærligt indrømme at jeg havde smidt ham ud..!! Jeg er mere værd end det.. & det er du bestemt også.. Han er da ikke andet end en drengerøv ham din kæreste , ja undskyld mig lige engang

Du behøver ikke go undskylde, hvis jeg ikke gal og høre din/andres mening skulle jeg jo nok ikke skrive her inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Vingummien

CelinasMommy skriver:

Ja noget værre svineri.. Jeg FATTER simpelthen ikke de mennesker der er i et forhold hvis de alligevel ikke kan holde nallerne fra andre.. 

Nej det gør jeg heller ik

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

HAr i prøvet at snakke mere om det?

Nej for han har jo ikke været hjemme på noget tidpunkt... jo i en time da han stod på og så lige 10 min. inden jeg oprettede den her debat eller hvad jeg nu skal kalde det

Anmeld

4. februar 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Du behøver ikke go undskylde, hvis jeg ikke gal og høre din/andres mening skulle jeg jo nok ikke skrive her inde

Nej det er så rigtig nok..!!

Anmeld

4. februar 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Nej for han har jo ikke været hjemme på noget tidpunkt... jo i en time da han stod på og så lige 10 min. inden jeg oprettede den her debat eller hvad jeg nu skal kalde det

I skal i hvert fald få det snakket igennem. Fordi han skal jo forstå ordentlig hvor meget det sårede sig. Og du skal ja sorry, også være helt sikker på at der ikke var noget i det

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

CelinasMommy skriver:

Nej det er så rigtig nok..!!

Har bar brug for at komme ud med det og høre andre hvad de mere om det eller om det bare er mig der er underlig

Anmeld

4. februar 2011

tingimor

hvis det havde været min mand så havde han fået sådan en flad..

selv om jeg normalt ikke går ind for vold også kunne han godt se sig om efter en ny tilværeldse uden mig.

Men håber da i for snakket om det ellers fortjener du da meget bedre 

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

I skal i hvert fald få det snakket igennem. Fordi han skal jo forstå ordentlig hvor meget det sårede sig. Og du skal ja sorry, også være helt sikker på at der ikke var noget i det

Det er jo det jeg er ude efter at han skal fortælle mgi at de ikke hr lavet noget samme og at der ikke var noget i det...

Ja og så skal det jo lgie som osse være overbevisende

Anmeld

4. februar 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Har bar brug for at komme ud med det og høre andre hvad de mere om det eller om det bare er mig der er underlig

Du er bestemt ikke underlig.. Du er i din gode ret til at være gal.. Den var ihvertfald ikke gået herhjemme.. 

Anmeld

4. februar 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Det er jo det jeg er ude efter at han skal fortælle mgi at de ikke hr lavet noget samme og at der ikke var noget i det...

Ja og så skal det jo lgie som osse være overbevisende

ej , sidder og bliver helt gal på dine vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.