„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
For det første, så alt det du gør rigtig flot..
Og det med 3kg på en måned er forventlig, da du er nede i den vægtklasse, hvor man taber sig langsom medmindre man sulter sig, hvilket man jo ikke skal... SÅ er RIGTIG FLOT... jeg har selv smidt 30 kilo inden jeg blev gravid med den sidste på stammen, men jeg har pco, så skal spise på en lidt anden måde, men tror det er lidt det samme der gælder for alle andre.. du skal have godt med proteiner.. Rugbrød med kødpålæg.. Prøv at starte dagen med en grapefrugt, for den sætter forbrændingen den grad i vejret.. eller spis den som mellemmåltid om formiddagen... så vil jeg love dig, at der sker noget..
Min typiske dag var
Morgen: grapefrugt
Formiddag kl 11: rugbrød med mager kødpålæg
frokost kl. 14: rugbrødmed mager kødpålæg
eftermiddag: æble eller en håndfuld nødder (helst mandler/hasselnødder)
Aftensmad: kød og grønsager.. ingen ris, kartofler og pasta.. dog måtte jeg godt få grovpasta som det eneste.. men der er faktisk temmelig mange kcal i pasta generelt..
drik masser af vand..
Jeg vil sige, at jeg har en temmelig sød tand, ulempen når man har pco, da man ikke må få hvedemel eller sukker på nogen måde.. men jeg spiste lidt chokolade i løbet af dagen og jeg tabte 1-2 kilo om ugen på den her... mørk chokolade er at foretrække..
Men jeg synes du gør et godt stykke arbejde, og det skal heller ikke gå hurtigere, for så ryger det hele på igen og sådan som du knokler ville det være synd.. men tænk det mere som en kostomlægning end en slankekur... kig på kcal i det mad du putter i munden, så er du et godt stykke på vej.. nogen gange bliver man faktisk overrasket over hvormange kcal der er i maden.. eller bare kulhydrater... især dem du skal kigge efter...
men jeg ville skære alt hvede, sukker, ris, kartofler og pasta væk og putte det på no go listen...
for at du når målet...
KH Mette
Anmeld