Taber mig ikke, trods...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

LotteGabriella

hej

Jeg vil bare sige, at muskler vejer mere end fedt og jeg synes at det er rigtig godt gået - vægten er bare et tal, når resultatet jo KAN ses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

For det første, så alt det du gør rigtig flot.. Og det med 3kg på en måned er forventlig, da du er nede i den vægtklasse, hvor man taber sig langsom medmindre man sulter sig, hvilket man jo ikke skal... SÅ er RIGTIG FLOT... jeg har selv smidt 30 kilo inden jeg blev gravid med den sidste på stammen, men jeg har pco, så skal spise på en lidt anden måde, men tror det er lidt det samme der gælder for alle andre.. du skal have godt med proteiner.. Rugbrød med kødpålæg.. Prøv at starte dagen med en grapefrugt, for den sætter forbrændingen den grad i vejret.. eller spis den som mellemmåltid om formiddagen... så vil jeg love dig, at der sker noget..

Min typiske dag var

Morgen: grapefrugt

Formiddag kl 11: rugbrød med mager kødpålæg

frokost kl. 14: rugbrødmed mager kødpålæg

eftermiddag: æble eller en håndfuld nødder (helst mandler/hasselnødder)

Aftensmad: kød og grønsager.. ingen ris, kartofler og pasta.. dog måtte jeg godt få grovpasta som det eneste.. men der er faktisk temmelig mange kcal i pasta generelt..

drik masser af vand..

Jeg vil sige, at jeg har en temmelig sød tand, ulempen når man har pco, da man ikke må få hvedemel eller sukker på nogen måde.. men jeg spiste lidt chokolade i løbet af dagen og jeg tabte 1-2 kilo om ugen på den her... mørk chokolade er at foretrække..

Men jeg synes du gør et godt stykke arbejde, og det skal heller ikke gå hurtigere, for så ryger det hele på igen og sådan som du knokler ville det være synd.. men tænk det mere som en kostomlægning end en slankekur... kig på kcal i det mad du putter i munden, så er du et godt stykke på vej.. nogen gange bliver man faktisk overrasket over hvormange kcal der er i maden.. eller bare kulhydrater... især dem du skal kigge efter...

men jeg ville skære alt hvede, sukker, ris, kartofler og pasta væk og putte det på no go listen...

for at du når målet...

KH Mette

Anmeld

5. februar 2011

Kloster

Tak for svar alle sammen.

Jeg er gald for alle jeres svar og er nødt til lige at svare på noget af det...

Jeg har brug for en mættende morgen mad, men er meget kræp-halset om morgenen. Jeg har her fundet ud af at havregryn med masser af mælk er godt for mig ell cheacy a38 med sukkerfri ymerdrys er godt.

Mange skriver, at jeg får for meget mælkpeprodukter. Skal lige sige at alt mælk, ost osv er cheacy ell minimælk/kærmemælk. Ifølge iForm, er gode proteinkilder bla. magre mejeriprodukter. Så det mener jeg, jeg opfylder.

Ang brød, er det groft, nøglehulsmærket og kun 1 skive formiddag og 1 skive middag, hvis jeg får brød til middag. Ej heller knækbrødet er dagligt. Jeg tager ofte tun, laks, æg el grøntsager til middag. Kan også bruge advokado som fx "smør" under laksen ell lign.

Al stegning foregår i ovn ell på pande i olivenolie.

Hvis jeg ved, jeg skal yde en extra indsats i løb, spiser jeg gerne ris ell pasta dagen før. Det giver godt til musklerne på distancen dagen efter.

Men alt ialt er jeg meget glad for alle jeres svar. Jeg kan fornemme, jeg ikke er HELT ved siden af. Og skal nok bare blive ved, som jeg gør. Tænke meget over hvad jeg spiser også træne meget

VH Kloster - Der vil hen at træne om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.