Hej.
Nu prøver jeg at søge lidt råd herinde, jeg er nemlig lidt frustreret over mit manglende vægttab på trods af massiv kostomlægning og aktiv motion.
Jeg er 158 cm lav og vejede d. 1. januar 65 kg. Jeg vil meget gerne smide 10 kg inden d. 20. maj, hvor vores søn skal konfirmeres. Tallene på vægten er ikke så afgørende, men målet var der jo lige i form af konfirmationen.
Jeg har løbet 3-4 gange om ugen i over 1 år. I vinter her (nov, dec, jan) har jeg gået i motionscenteret 3-4 gange om ugen. Jeg løber, cykler, cross'er, styrketræner mave og arme/bryst.
Jeg passer meget på, hvad jeg spiser. Skriver alt ned i en bog, hvad jeg spiser hver dag. Og holder mig virkelig fra det usunde. Alligevel er det ikke lykkes mig at tabe mere en 2½-3 kg siden 1. januar.
Men jeg måler mig også. Dette startede jeg med d. 1. dec.... Og her d. 1. feb havde jeg faktisk tabt mig 5 cm på taljen, 5 cm på hofte, 2 cm på lår og 3 cm på overarm. Det er jeg godt tilfreds med
Men kiloene kommer jo ikke af uanset hvor meget jeg træner og hvor sundt jeg spiser. Og jeg drikker fint hver dag også.
Er det bare sådan ell gør jeg noget forkert??
På en typisk dag, kan jeg spise:
Morgenmad: Havregryn med mælk og rosiner + 1 glas mælk.
Formiddag: Grovtoast med cheacy ost, æble.
Middag: 1 rugbrød med laks, gulerødder, peberfrugter.
Eftermiddag: 2 skiver knækbrød med ost.
Aften: halvdelen af tallerkenen fyldt med grøntsager, 1 kartoffel, ca 1 spsk sovs (ell ingen) + kød.
Aftenskaffe: 1 appelsin.
Drikker dagligt ca 4 kopper kaffe med minimælk, ca 1½ vand, 1 liter the (lakrids the uhmm)
Kan nogen måske hjælpe mig....