Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Og det har bare at blive der! Fik opringning fra klinikken i morges om, at jeg ud af de 6 æg, havde 4 som var noget værd, og 3 af dem var befrugtede. Heraf 1 rigtig smukt 4 cellet æg. Så nu har jeg et guldæg i mavsen, og de to andre bliver dyrket videre for at se, om det er fryseegnede. Det ville jo være super dejligt!! Men Åhhhhh hvor jeg dog håber det super fine guldæg vil blive hængende og at jeg kan teste positvit om små 14 dage Så nu er det blot at læne sig lidt tilbage, og krydse fingre for, at guldægget sætter sig fat, og at de andre deler sig ordentligt og bliver stærke nok til en oplægning senere. Nu skal jeg bare nyde at det gik så fint Må lykken være med os alle...
Og det har bare at blive der! Fik opringning fra klinikken i morges om, at jeg ud af de 6 æg, havde 4 som var noget værd, og 3 af dem var befrugtede. Heraf 1 rigtig smukt 4 cellet æg.
Så nu har jeg et guldæg i mavsen, og de to andre bliver dyrket videre for at se, om det er fryseegnede. Det ville jo være super dejligt!!
Men Åhhhhh hvor jeg dog håber det super fine guldæg vil blive hængende og at jeg kan teste positvit om små 14 dage
Så nu er det blot at læne sig lidt tilbage, og krydse fingre for, at guldægget sætter sig fat, og at de andre deler sig ordentligt og bliver stærke nok til en oplægning senere.
Nu skal jeg bare nyde at det gik så fint Må lykken være med os alle...
krydser og håber for jer søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jah!! Hep hep hep!!!
Ihh hvor er det spændende!!
og til dig søde
Tak alle sammen hvor er i bare søde. Det viser sig at vi har 1 æg i fryseren!!! Jubiiii!!! Så må vi håber det overlever at blive tøet op når vi vil bruge det!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128