Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Og det har bare at blive der! Fik opringning fra klinikken i morges om, at jeg ud af de 6 æg, havde 4 som var noget værd, og 3 af dem var befrugtede. Heraf 1 rigtig smukt 4 cellet æg.
Så nu har jeg et guldæg i mavsen, og de to andre bliver dyrket videre for at se, om det er fryseegnede. Det ville jo være super dejligt!!
Men Åhhhhh hvor jeg dog håber det super fine guldæg vil blive hængende og at jeg kan teste positvit om små 14 dage
Så nu er det blot at læne sig lidt tilbage, og krydse fingre for, at guldægget sætter sig fat, og at de andre deler sig ordentligt og bliver stærke nok til en oplægning senere.
Nu skal jeg bare nyde at det gik så fint 
Må lykken være med os alle...
tillykke med din fine æg...Har fulgt lidt med og håber meget det lykkes dig denne gang.

har lige et spørgsmål. Undrer mig lidt over det med at de dyrker dine æg i flere dage for at se om de bliver egnet til frys. Var det 2 celle æg eller 4 cellede der ikke var af så god kvalitet? Jeg forstå ikke helt hvordan et æg ikke kan være godt nok til opsætning og så senere blive super godt og dermed fryseegnet. Er bare nysgerrig for vi havde to sidst der var befrugtet. Et okay æg som var fryseegnet, men som blev lagt op og så et mindre godt der ikke kunne fryses, men som de tilbød at lægge op som nr 2.. Da vi sagde nej til at få 2 lagt op blev vores knap så gode æg kaseret. De tilbød ikke at observere det i flere dage.
Anmeld