Guldæg i mavsen <3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Rockertand

HEP HEP HØNE OG ÆG !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

roenlund

krydser alt hvad jeg kan , du  fortjener så meget at det er jere tur nu...

Anmeld

4. februar 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Blastocystdyrkning betyder at man dyrker æggene nogle dage ekstra. Altså frem til 5 dag i stedet for 2 dag, hvor det så bliver til en blastocyst. (Det er det stadie, hvor ægget blandt andet sætter sig fast, men hvor også celledelingen bliver meget tydelig)

Det gør æggene stærkere - eller at man finder de stærkeste æg, og man kan derfor øge chancen for en graviditet, fordi man - hvis man f.eks. havde 4-5 æg som var rigtig flotte-så kunne man dyrke dem videre, og så finde de stærkeste af dem. Nogle vil måske falde fra undervejs, men det er så dem der typisk ikke ville blive til noget alligevel.

Håber det var nogenlunde til at forstå 

Det giver mening Tak for forklaringen. Så lærte jeg også noget nyt i dag

Anmeld

4. februar 2011

Lotus86

4. februar 2011

CamillaValby

Hep hep hep hep. Er ikke i så god kondi haha så jeg alt hvad jeg kan. Nu sker det sku

Anmeld

4. februar 2011

JulieE

og masser af hep for den lille æg sætter sig fast!!!

Anmeld

4. februar 2011

NoName

Og det har bare at blive der! Fik opringning fra klinikken i morges om, at jeg ud af de 6 æg, havde 4 som var noget værd, og 3 af dem var befrugtede. Heraf 1 rigtig smukt 4 cellet æg. 

Så nu har jeg et guldæg i mavsen, og de to andre bliver dyrket videre for at se, om det er fryseegnede. Det ville jo være super dejligt!!

Men Åhhhhh hvor jeg dog håber det super fine guldæg vil blive hængende og at jeg kan teste positvit om små 14 dage 

Så nu er det blot at læne sig lidt tilbage, og krydse fingre for, at guldægget sætter sig fat, og at de andre deler sig ordentligt og bliver stærke nok til en oplægning senere. 

Nu skal jeg bare nyde at det gik så fint  Må lykken være med os alle...

Gud hvor er det spændende og jeg x'er alt hvad jeg kan for at guldægget bliver hængende...

Anmeld

4. februar 2011

baby84

Og det har bare at blive der! Fik opringning fra klinikken i morges om, at jeg ud af de 6 æg, havde 4 som var noget værd, og 3 af dem var befrugtede. Heraf 1 rigtig smukt 4 cellet æg. 

Så nu har jeg et guldæg i mavsen, og de to andre bliver dyrket videre for at se, om det er fryseegnede. Det ville jo være super dejligt!!

Men Åhhhhh hvor jeg dog håber det super fine guldæg vil blive hængende og at jeg kan teste positvit om små 14 dage 

Så nu er det blot at læne sig lidt tilbage, og krydse fingre for, at guldægget sætter sig fat, og at de andre deler sig ordentligt og bliver stærke nok til en oplægning senere. 

Nu skal jeg bare nyde at det gik så fint  Må lykken være med os alle...

tillykke med din fine æg...Har fulgt lidt med og håber meget det lykkes dig denne gang.

har lige et spørgsmål. Undrer mig lidt over det med at de dyrker dine æg i flere dage for at se om de bliver egnet til frys. Var det 2 celle æg eller 4 cellede der ikke var af så god kvalitet? Jeg forstå ikke helt hvordan et æg ikke kan være godt nok til opsætning og så senere blive super godt og dermed fryseegnet. Er bare nysgerrig for vi havde to sidst der var befrugtet. Et okay æg som var fryseegnet, men som blev lagt op og så et mindre godt der ikke kunne fryses, men som de tilbød at lægge op som nr 2.. Da vi sagde nej til at få 2 lagt op blev vores knap så gode æg kaseret. De tilbød ikke at observere det i flere dage.

Anmeld

4. februar 2011

LinLin

Ih hvor dejligt at høre

Anmeld

4. februar 2011

-Milla-

Ihhh, hvor spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.