Guldæg i mavsen <3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.806 visninger
33 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Og det har bare at blive der! Fik opringning fra klinikken i morges om, at jeg ud af de 6 æg, havde 4 som var noget værd, og 3 af dem var befrugtede. Heraf 1 rigtig smukt 4 cellet æg. 

Så nu har jeg et guldæg i mavsen, og de to andre bliver dyrket videre for at se, om det er fryseegnede. Det ville jo være super dejligt!!

Men Åhhhhh hvor jeg dog håber det super fine guldæg vil blive hængende og at jeg kan teste positvit om små 14 dage 

Så nu er det blot at læne sig lidt tilbage, og krydse fingre for, at guldægget sætter sig fat, og at de andre deler sig ordentligt og bliver stærke nok til en oplægning senere. 

Nu skal jeg bare nyde at det gik så fint  Må lykken være med os alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Lisbeth1985

Ihh, hvor fantastisk søde!! TILLYKKE Jeg sender kærlige tanker til jeres lille guldæg og krydser fingre for, at du får de bedste nyheder om 14 dage

Anmeld

4. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Anmeld

4. februar 2011

Ann.

Go go go lille guldæg 

Krydser ALT hvad jeg kan for at du kan teste positiv om 14 dage I fortjener SÅ meget søde 

Anmeld

4. februar 2011

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor fantastisk søde!! TILLYKKE Jeg sender kærlige tanker til jeres lille guldæg og krydser fingre for, at du får de bedste nyheder om 14 dage

Tak!! Vi havde jo håbet at der var nok æg til blastocystdyrkning, og til at få lagt to op nu, men der var desværre ikke nok.

Men det vigtigste er vel også, at jeg fik 1 smukt guldæg op. Jeg vil bare være gravid nu, vil jeg!!! 

Det bliver nogle lange uger....

Anmeld

4. februar 2011

Caroline86

vi hepper alt hvad vi kan, smukke

Anmeld

4. februar 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak!! Vi havde jo håbet at der var nok æg til blastocystdyrkning, og til at få lagt to op nu, men der var desværre ikke nok.

Men det vigtigste er vel også, at jeg fik 1 smukt guldæg op. Jeg vil bare være gravid nu, vil jeg!!! 

Det bliver nogle lange uger....

Der skal kun et æg til søde Med en masse kærlighed skal det helt sikkert nok blive til en smuk lille bebs

De næste 14 dage bliver rigtig, rigtig lange.. Men de bliver forhåbentlig også det hele værd

Gider du forklare mig hvad blastocystdyrkning er?

Anmeld

4. februar 2011

Louisiana

Eeeeeeeeejj, velkommen tilbage!! Jeg havde ikke lige fået med, at du var vendt tilbage til baby.dk.

Hvor lyder det skønt med dine æg!! Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan overkomme for, at du tester positiv om 14 dage

Anmeld

4. februar 2011

B&J

håber sååå meget det bare ER guldæget

Anmeld

4. februar 2011

Lisbeth1985 skriver:

Der skal kun et æg til søde Med en masse kærlighed skal det helt sikkert nok blive til en smuk lille bebs

De næste 14 dage bliver rigtig, rigtig lange.. Men de bliver forhåbentlig også det hele værd

Gider du forklare mig hvad blastocystdyrkning er?

Blastocystdyrkning betyder at man dyrker æggene nogle dage ekstra. Altså frem til 5 dag i stedet for 2 dag, hvor det så bliver til en blastocyst. (Det er det stadie, hvor ægget blandt andet sætter sig fast, men hvor også celledelingen bliver meget tydelig)

Det gør æggene stærkere - eller at man finder de stærkeste æg, og man kan derfor øge chancen for en graviditet, fordi man - hvis man f.eks. havde 4-5 æg som var rigtig flotte-så kunne man dyrke dem videre, og så finde de stærkeste af dem. Nogle vil måske falde fra undervejs, men det er så dem der typisk ikke ville blive til noget alligevel.

Håber det var nogenlunde til at forstå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.