Jeg er faktisk bange for en del dyr... Men har decideret en kæmpe fobi overfor rotter og mus - efterfulgt af måger, duer, og ja fugle generelt!
Jeg er fx også "bange" for at gå på toilet nogle gange, er SÅ bange for der kommer en rotte op af toilettet. Er jeg udenfor og specielt hvis det er mørkt, så får jeg hjertebanken og ryster - næsten græder hvis jeg hører noget i busken, som fx bare kan være et blad der blæser...
Nogle gange tør jeg næsten ikke åbne en pakke havregryn der har stået i skabet fx, tænk hvis der sidder en mus i!
Fugle - ja de skræmmer mig helt vildt! Men tror jeg ved hvorfor - blev "overfaldet" af en hane da jeg var 3 år ca. Jeg HADER fugle! Sidder der en solsort/due whatever på fortorvet længere henne - ja så går jeg over på den anden side... Jeg dukker mig ofte når de kommer flyvende, selv højt oppe - det er faktisk pinligt til tider!
Derudover er jeg bange for frøer og pindsvin.. Ja generelt de der klamme dyr der lever i naturen...
Er dog ikke bange for edderkopper, biller osv.
Og heller ikke for vand, højder osv. osv. Men mange af de der klamme dyr kan jeg bare ikke ha!!
Anmeld