Findes der andre end mig........?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

SussieThyssen

Vi er da vist en hel del, der godt kunne trænge til noget regressionsteknik her, så vi kan få håndteret vores små fikse ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

L.J.L

Ciinea skriver:

Tjah... altså... 

Har en fobi for edderkopper.. HELT VILDT! Kan slet ikk støvsuge en død en op overhovedet.. den fobi er der jo nok mange der har..

MEN!

Så har jeg også en fobi for toiletter(afløb).

Jeg kan slet slet slet ikke ha hvis der er for meget vand i toilettet, eller for lidt vand. Tjekker altid før jeg sætter mig 

Ruller ud hvis der er for meget eller for lidt, så det er normalt, før jeg kan gå på det..

Jeg ruller ud, på vej ud fra badeværelset nærmest, skal ikke være derude mens det siger "sssssjjjhhhh" PUHA! 

Jeg står ikke på risten i bruseren, da jeg ikke kan li afløbet.... jeg gør ikke badeværelset rent pga. toilettet og afløbet i håndvasken... er fuldstændig panisk... så det må manden sørge for..

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, end at høre om der er andre end mig der har det sådan med lige toiletter/afløb..

KH 

Isabella

Puha jeg hader selv de der edderkopper som bare har en rund krop og så super lange tynde ben, og ikke andet. Kan ikke huske hvad de hedder, men de er simpelthen det klammeste! Tilgengæld har jeg intet problem med de helt store edderkopper som taranteller. De er meget mere bamseagtige, fordi de har pels og ansigt, det har de der klamme sataner som beskrevet ovenfor, ikke! FØJ!!

Anmeld

4. februar 2011

DLM

jeg er mega bange for edderkopper, mit hjerte banker helt vildt og jeg bliver dårlig. jeg var ikke bange for dem da jeg var lille og kan ikke huske hvornår jeg blev bange for dem.

dog var der på et tidspunkt der var en edderkop i Magnus' barnevogn, den tog jeg (med hænderne), for den skulle fandeme ikke være i nærheden af min søn.

Anmeld

4. februar 2011

Maja88

uuh jeg er også bange for edderkopper, men det er blevet MEGET bedre..

nu kan jeg da selv klaske den med et blad eller noget hvis jeg er selv hjemme...

men ja ellers bier og hvepse... kan slet ikke have den summen og så omkring ansigtet. jeg synes ikke det gør ondt at blive stukket, men de sværmer bare altid lige omkring ansigtet..

og så er jeg bange for masker osv over mit eget ansigt.. kan godt selv tage en udkl. maske på.

men iltmasker, de der dykkerbriller som går ned over næsen og så med en snorkel...

hvis nogen holder mig for mund og næse... KAN BARE IKKE HAVE DET..

Anmeld

4. februar 2011

MinNoah

Jeg er faktisk bange for en del dyr... Men har decideret en kæmpe fobi overfor rotter og mus - efterfulgt af måger, duer, og ja fugle generelt!

Jeg er fx også "bange" for at gå på toilet nogle gange, er SÅ bange for der kommer en rotte op af toilettet. Er jeg udenfor og specielt hvis det er mørkt, så får jeg hjertebanken og ryster - næsten græder hvis jeg hører noget i busken, som fx bare kan være et blad der blæser...

Nogle gange tør jeg næsten ikke åbne en pakke havregryn der har stået i skabet fx, tænk  hvis der sidder en mus i!

Fugle - ja de skræmmer mig helt vildt! Men tror jeg ved hvorfor - blev "overfaldet" af en hane da jeg var 3 år ca. Jeg HADER fugle! Sidder der en solsort/due whatever på fortorvet længere henne - ja så går jeg over på den anden side... Jeg dukker mig ofte når de kommer flyvende, selv højt oppe - det er faktisk pinligt til tider!

Derudover er jeg bange for frøer og pindsvin.. Ja generelt de der klamme dyr der lever i naturen...

Er dog ikke bange for edderkopper, biller osv.

Og heller ikke for vand, højder osv. osv. Men mange af de der klamme dyr kan jeg bare ikke ha!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.