Findes der andre end mig........?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Sees

Musen85 skriver:

Uha.. klovne er altså også uhyggelige

Men måger.. hehe, den er lidt morsom Sorry, men kom lidt til at trække på smilebåndet Det minder mig om en mystisk fobi min søster har.. hun er rædsenslagen for snegle.. haha  

Det gør skam ikke noget, synes også selv det er lidt fjollet

Ej, snegle? - Den havde jeg ikke hørt før.

Jeg har en eks-kæreste, der var mega bange for frøer.
Vi sad ude ved mine forældre en dag, og så fjernsyn (vejret)
Og så dukkede der en frø op på skærmen, og sørme så om min eks ikke flygtede ud i køkkenet og stod derude og græd.
Det var helt tosset, men også lidt sødt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Musen85

Sees. skriver:

Og så dukkede der en frø op på skærmen, og sørme så om min eks ikke flygtede ud i køkkenet og stod derude og græd.

Jeps.. snegle  Har også prøvet at forklarer, at det er jo ikk ligefrem fordi at en snegl kan løbe efter hende.. Helt mystisk

Haha.. Det er altså lidt skægt/sødt når det er mænd der er bange for mindre dyr Min kæreste er også bange for edderkopper, men han er sku nødt til at fange dem, for jeg gør det hvertfald ikk.. hehe Men hvis han bliver overrasket af en, kan han næsten skrige som en tøs.. hehe

Anmeld

4. februar 2011

JonTri

Ha jeg kender godt det der med, at wc'et ikke må larme... Da jeg var lille holdt jeg mig for ørerne... Og det kan jeg stadig finde på - især om natten.
Ellers er jeg bange for bier/hvepse - sådan panisk!!! Og jeg har aldrig været i cirkus pga de lede klovne:-).

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Åhh jeg kan ik klare edderkopper . 

Begynder tit at græde når jeg ser en . Selv i fjernsynet ... Får kuldegysninger af bare at læse denne tråd fordi der står ordet så mange gange ... Puuh . 

Og så er jeg bange for ild .. Ikke så voldsomt som det andet , men stadig .. 

Anmeld

4. februar 2011

Ryberg

Jeg er ikke bange for edderkopper, mus eller lign. selvfølgelig kan man godt blive lidt.. adr.. hvis edderkoppen er 10 cm. eller lign... men jeg napper den bare med papir og så i toilettet

Men en ting jeg er hunderæd for er mørke... ikke det er slukke lyset og ligge i min seng.. men hvis jeg f.eks. skal ned på toilet om natten, bliver ALT lyset i huset tændt, fordi jeg skal sikre mig der ikke er noget der står i et mørkt hjørne eller lign.

Om aftenen, er det altid min mand der skal gå ned i kælderen med vasketøj, for man skal udenfor og ned af en trappe for at komme derned, og så kan man tænde lyset i kælderen, men det sidste rum er der ikke lys i, og det er der vaskemaskinen står.. jeg er så ANGST for at vende ryggen til mørket.. tænk hvis der kom noget og tog mig?

Og når jeg så går udenfor, skal jeg vende min ryg til den mørke græsplæne.. det kan jeg ikke... jeg går altid baglæns hvis det sker jeg går derned, eller også løber jeg indenfor og smækker døren og låser den!

JEG HADER MØRKE på den måde.... også derfor jeg ikke rigtig har gået i byen, for der er fanme lang vej hjem, når der er så mange gyder.....

Har haft den her angst for mørke lige så længe jeg husker.. og hvis jeg hører noget nærme mig bagfra, så stopper jeg op og "fryser" (står stille), og panikker og græder...

Det er en ting min mand har lovet mig, han må ALDRIG drille mig ved at forskrække mig hvis der er mørkt...

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Edderkopper gør mig ingenting...længere... som barn var jeg panisk angst for dem...

Men havet!!! Jeg HADER det! Bryder mig ikke om at kigge på det og jeg skal absolut IKKE bade i det. Jeg går fuldstændig i panik....

Tilgengæld har jeg ingen problemer med at bade i svømmehal eller pool.

Anmeld

4. februar 2011

NinaNymannMadsen

kender det med edderkopper kan begynde at græde bare jeg ser en.

men puha det lyder ikke rart det med afløbet og toilettet.

jeg selv er bange for at ligge med arme eller ben ud over senge kanten om natten når jeg sover, er bange for der er et eller andet der skulle tag fat i mig. og så er jeg bange for alle de mærkelige lyde der kan være når der er helt mørkt og man ikke kan se hvad det er.

Anmeld

4. februar 2011

BellaCiinea

SussieThyssen skriver:

Altså det med edderkopper..det kan jeg godt forholde mig til..altså at folk kan være bange for dem.
Ikke at jeg selv er det..jeg elsker edderkopper (jo større jo bedre)
Det underlige ved angst for edderkopper er jo, at det ofte skyldes, at man aldrig er blevet fortrolig med dem, og ser dem derved ikke som et levende væsen, der er unikt i sig selv, og en helt fantastisk biologi.
Men den der med afløb og toiletter...den har jeg godt nok ikke hørt før
Besynderligt.
Har du prøvet at finde ud af hvorfor du har det sådan??

Men vi har vel alle vores små ting, vi er lidt...ehh..sære med.
Jeg er bange for højder og vand.
Men jeg er underligt nok ikke bange for at flyve, og jeg elsker at svømme..så længe jeg kan bunde
Jeg har også undervist børn i svømning, er en glimrende svømmer og ville ikke betænke mig et halvt sekund, hvis nogen var i fare for at drukne...men personligt...jeg HADER ar få hovedet under vand og tanken om ikke at kunne stå på bunden med hovedet OVER vand...hehe!

Jeg har en gammel veninde, der er hunderæveangst for fjer og dun.

Kærligst
Sussie

Fjer og dun.. hold da op...

Jamen jeg aner ikk hvorfor jeg er bange for det. Sys bare det er en skrækkelig ting

Anmeld

4. februar 2011

BellaCiinea

Sees. skriver:

Hihi min lillebror er mega bange for frøer =D

Anmeld

4. februar 2011

BellaCiinea

rikkekrogh skriver:

Ha jeg kender godt det der med, at wc'et ikke må larme... Da jeg var lille holdt jeg mig for ørerne... Og det kan jeg stadig finde på - især om natten.
Ellers er jeg bange for bier/hvepse - sådan panisk!!! Og jeg har aldrig været i cirkus pga de lede klovne:-).

Holdte mig også for ørerne da jeg var mindre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.