Findes der andre end mig........?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

BellaCiinea

Tjah... altså... 

Har en fobi for edderkopper.. HELT VILDT! Kan slet ikk støvsuge en død en op overhovedet.. den fobi er der jo nok mange der har..

MEN!

Så har jeg også en fobi for toiletter(afløb).

Jeg kan slet slet slet ikke ha hvis der er for meget vand i toilettet, eller for lidt vand. Tjekker altid før jeg sætter mig 

Ruller ud hvis der er for meget eller for lidt, så det er normalt, før jeg kan gå på det..

Jeg ruller ud, på vej ud fra badeværelset nærmest, skal ikke være derude mens det siger "sssssjjjhhhh" PUHA! 

Jeg står ikke på risten i bruseren, da jeg ikke kan li afløbet.... jeg gør ikke badeværelset rent pga. toilettet og afløbet i håndvasken... er fuldstændig panisk... så det må manden sørge for..

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, end at høre om der er andre end mig der har det sådan med lige toiletter/afløb..

KH 

Isabella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

nilletøz

Jeg kan heller ikke lide at stå på risten, er bange for der er noget der skal hive fat i mig - hvis du forstår?

Kan også gå panik hvis jeg skal på wc og wc'et er et meget gammelt et, bare den mindste lyd jeg høre, så rejser jeg mig op igen...

Så nej du er bestemt ikke den eneste

Anmeld

3. februar 2011

nilletøz

Fejl!!

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

Ciinea skriver:

Tjah... altså... 

Har en fobi for edderkopper.. HELT VILDT! Kan slet ikk støvsuge en død en op overhovedet.. den fobi er der jo nok mange der har..

MEN!

Jeg kan slet slet slet ikke ha hvis der er for meget vand i toilettet, eller for lidt vand. Tjekker altid før jeg sætter mig 

Ruller ud hvis der er for meget eller for lidt, så det er normalt, før jeg kan gå på det..

Jeg ruller ud, på vej ud fra badeværelset nærmest, skal ikke være derude mens det siger "sssssjjjhhhh" PUHA! 

Jeg står ikke på risten i bruseren, da jeg ikke kan li afløbet.... jeg gør ikke badeværelset rent pga. toilettet og afløbet i håndvasken... er fuldstændig panisk... så det må manden sørge for..

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, end at høre om der er andre end mig der har det sådan med lige toiletter/afløb..

KH 

Isabella

Altså det med edderkopper..det kan jeg godt forholde mig til..altså at folk kan være bange for dem.
Ikke at jeg selv er det..jeg elsker edderkopper (jo større jo bedre)
Det underlige ved angst for edderkopper er jo, at det ofte skyldes, at man aldrig er blevet fortrolig med dem, og ser dem derved ikke som et levende væsen, der er unikt i sig selv, og en helt fantastisk biologi.
Men den der med afløb og toiletter...den har jeg godt nok ikke hørt før
Besynderligt.
Har du prøvet at finde ud af hvorfor du har det sådan??

Men vi har vel alle vores små ting, vi er lidt...ehh..sære med.
Jeg er bange for højder og vand.
Men jeg er underligt nok ikke bange for at flyve, og jeg elsker at svømme..så længe jeg kan bunde
Jeg har også undervist børn i svømning, er en glimrende svømmer og ville ikke betænke mig et halvt sekund, hvis nogen var i fare for at drukne...men personligt...jeg HADER ar få hovedet under vand og tanken om ikke at kunne stå på bunden med hovedet OVER vand...hehe!

Jeg har en gammel veninde, der er hunderæveangst for fjer og dun.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. februar 2011

Musen85

Ciinea skriver:

Tjah... altså... 

MEN!

KH 

Isabella

Kender godt den med edderkopper Her for knap 1 måned siden, skulle jeg lige fjerne en stor fnullermand (troede jeg), der lå ved siden af mig i sofaen.. Da jeg tog fat i "nullermanden" viste det sig at være en MEGA død stiv edderkop, som havde lagt i mit tæppe, som jeg havde siddet med.. FØJ FOR F......!!! Jeg ringede med det samme til min kæreste og hylede næsten i telefonen.. haha.. pinligt

Jeg har lidt den samme som du har med afløb.. mit er bare kloak-dæksler og rister i brusenichen.. jeg nærmer mig dem ikke, for er sikker på at jeg ryger igennem kloak-dækslet eller der kommer noget op af risten..

Anmeld

3. februar 2011

Hvem?

Ciinea skriver:

Tjah... altså... 

MEN!

KH 

Isabella

Jeg har det med mus, død eller levende er fuldstændig ligemeget, jeg går fuldstændig i panik, havde på et tidspunkt hvor jeg havde kat låst mig inde på toilettet da katten kom med en død mus og lå den i gangen, sad indelåst på badeværelset i 7 timer indtil manden endelig kom hjem fra arbejde, dører og alle vinduer stod piv åben, da jeg var midt i rengøringen....

Anmeld

3. februar 2011

Ellim

Altså jeg har ikke - kunne ta dem med mine bare hænde..

MEN min lillebror på 21, som ellers normalt er en stor strærk dreng der ikke er bang for noget - han er så bange for edderkopper at han kan gå i panik og begynde at græde.. Det er faktisk rigtigt syndt for ham - det styrer meget i hans liv.. Han kunne fx ikke lide at flytte hjemmefra for hvad skulle han gøre hvis der e dag lå en kæmpe edderkop ved sidden af han.. Ej det lyder sygt men sådan har han det..

Anmeld

3. februar 2011

Ellim

SanneBoe skriver:

Jeg har det med mus, død eller levende er fuldstændig ligemeget, jeg går fuldstændig i panik, havde på et tidspunkt hvor jeg havde kat låst mig inde på toilettet da katten kom med en død mus og lå den i gangen, sad indelåst på badeværelset i 7 timer indtil manden endelig kom hjem fra arbejde, dører og alle vinduer stod piv åben, da jeg var midt i rengøringen....

Ad ad ad - jeg har det også sådan med mus.. FØJ

Anmeld

4. februar 2011

Sees

Da jeg var mindre havde jeg en angst for edderkopper - Den er væk nu, og det forsvandt sådan fra dag til dag .. Det var vildt mærkeligt!

Tilgengæld har jeg en KÆMPE angst for klovne/masker, måger og duer .. Spørg mig ikke hvorfor, det har jeg bare.

Hm, med klovne/masker kan jeg nok forklare det med at jeg ikke ved hvem der er bag, og det gør mig utrolig utryg.
Jeg kan ikke engang se en film, hvor der er en klovn, eller en med maske, så begynder jeg at ryste, hive efter vejret og græde

Men mht. min forbi for måger og duer må jeg melde pas - Jeg ANER ikke hvor den kommer fra!

Anmeld

4. februar 2011

Musen85

Sees. skriver:

Da jeg var mindre havde jeg en angst for edderkopper - Den er væk nu, og det forsvandt sådan fra dag til dag .. Det var vildt mærkeligt!

Tilgengæld har jeg en KÆMPE angst for klovne/masker, måger og duer .. Spørg mig ikke hvorfor, det har jeg bare.

Hm, med klovne/masker kan jeg nok forklare det med at jeg ikke ved hvem der er bag, og det gør mig utrolig utryg.
Jeg kan ikke engang se en film, hvor der er en klovn, eller en med maske, så begynder jeg at ryste, hive efter vejret og græde

Men mht. min forbi for måger og duer må jeg melde pas - Jeg ANER ikke hvor den kommer fra!

Uha.. klovne er altså også uhyggelige

Men måger.. hehe, den er lidt morsom Sorry, men kom lidt til at trække på smilebåndet Det minder mig om en mystisk fobi min søster har.. hun er rædsenslagen for snegle.. haha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.