Pas til Tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.172 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Meilby

Hejsa..

Vi står og skal til Tyskland imorgen, for at handle drikkevarer ind til barnedåben, og mit spørgsmål er nu om man skal have pas for at køre over grænsen? Synes der var noget med at man ikke skal mere..? Christian og jeg har pas, men vi har ikke fået lavet et til Phillip..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

musse1

Meilby skriver:

Hejsa..

Vi står og skal til Tyskland imorgen, for at handle drikkevarer ind til barnedåben, og mit spørgsmål er nu om man skal have pas for at køre over grænsen? Synes der var noget med at man ikke skal mere..? Christian og jeg har pas, men vi har ikke fået lavet et til Phillip..

Knus

de siger man skal ik ha pas med, men hvis i bliver stoppet, skal i kunne frem vise et pas. så jo man skal stadigvæk ha pas med for at komme til tyskland

Anmeld

3. februar 2011

charlottekri

du skal have pas også bare for at køre over grænsen. vi har selv været i tvivl så vi ringede til politiet, og de sagde at vi skulle

Anmeld

3. februar 2011

bøgelund

Meilby skriver:

Hejsa..

Knus

mener man skal ha pas. de stopper bare ikke alle mere. men man kan være "uheldig" at de gør.. 

men du må ikke hænge mig op på det..

god tur

Anmeld

3. februar 2011

qp

Hvad er konsekvenserne hvis man eks glemmer sit pas og istedet fremviser kørekort??? Får man en bøde eller ???

Anmeld

3. februar 2011

twinny

Man skal have pas med hvis man bliver stoppet... Men jeg tænker går Philp ikk under dit pas??

eller er det en noget gammelt noget? det kan jeg da huske jeg gjorde med min mor...

Anmeld

3. februar 2011

musse1

børnene går ik under forældres pas, de ksla ha deres eget nu.. ja man for en bøde, hvis ik man kan fremvise pas..

Anmeld

3. februar 2011

LRJ

Du skal kunne fremvise pas hvis du bliver stoppet af det tyske politi, og bøen SKAL have eget pas ellers tager det tyske politi det med sig ( det var det jeg fik af vide på komunnen da vi skulle derned og det er 8 mdr siden , fik direkte besked på at hvis hun skulle med måtte jeg navngive mit barn inden dåben så hun kunne få pas)

Anmeld

3. februar 2011

trunte89

Lone H. skriver:

Du skal kunne fremvise pas hvis du bliver stoppet af det tyske politi, og bøen SKAL have eget pas ellers tager det tyske politi det med sig ( det var det jeg fik af vide på komunnen da vi skulle derned og det er 8 mdr siden , fik direkte besked på at hvis hun skulle med måtte jeg navngive mit barn inden dåben så hun kunne få pas)

Lyder underligt det svar du fik. Vi fik lavet pas til vores datter inden dåben, og der står bare 'unavngivet' eller noget i den stil.

Anmeld

3. februar 2011

LRJ

trunte89 skriver:

Lyder underligt det svar du fik. Vi fik lavet pas til vores datter inden dåben, og der står bare 'unavngivet' eller noget i den stil.

Det var det svar jeg fik, og vi gad da ikk navngive hende når hun skulle døbes så hun måtte pænt vente derhjemme ved farmor mens vi var dernede  

Men det kan være jeg fik en der ikk li var i humør til at hjælpe den dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.