Jeg føler mig økonomisk røvrendt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.307 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

qp

I sidste ude faldt der en plombe ud af mine tænder hvorfor jeg måtte til tandlæge i dag da jeg ikke kunne få en tid tidligere.

Nå men jeg fik fyldt hullet med plast da man nu ikke må anvende sølv mere og så fik jeg renset mine tænde.

Kr 1786!!!!!!!!

Jamen jeg måtte spørge sekretæren om det var seriøst... da jeg jo havde regnet med 7-800 kr. Fuck det er mange penge!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

qp skriver:

I sidste ude faldt der en plombe ud af mine tænder hvorfor jeg måtte til tandlæge i dag da jeg ikke kunne få en tid tidligere.

Nå men jeg fik fyldt hullet med plast da man nu ikke må anvende sølv mere og så fik jeg renset mine tænde.

Kr 1786!!!!!!!!

Jamen jeg måtte spørge sekretæren om det var seriøst... da jeg jo havde regnet med 7-800 kr. Fuck det er mange penge!!!

det lyder meget normalt... desværre

er du medlem af danmark?

Anmeld

3. februar 2011

qp

Ni-ko-li-ne skriver:

det lyder meget normalt... desværre

er du medlem af danmark?

Nej jeg er ikke medlem af Danmark ... Normalt??? Mener du virkelig dét, er det virkelig SÅ dyrt`???

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

Det er SINDSYGT dyrt at gå til tandlæge! Herhjemme spare vi lidt ved at mand og barn er meldt ind i Danmark, men jeg skal dog stadig
Betale fuld pris!

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

qp skriver:

Nej jeg er ikke medlem af Danmark ... Normalt??? Mener du virkelig dét, er det virkelig SÅ dyrt`???

ja... jeg mener det er en ganske normal pris.... det er åndssvagt dyrt!

hvis du kan, så meld dig ind i danmark...min gamle tandlæge gik med til at jeg delte regningerne i to

Anmeld

3. februar 2011

twinny

Det er helt væk, de tager såå mange penge...

Og det er desværre meget normalt...

Anmeld

3. februar 2011

bullerbassen

qp skriver:

Kr 1786!!!!!!!!

Tror der er meget forskel på tandlæger - har selv lige skiftet og var afsted i sidste uge.

Fik taget 3 billeder samt tandrensning for 600 kr - syntes det var ok...

Anmeld

3. februar 2011

SHERO

Det synes jeg godt nok lyder dyrt, min logik siger mig det burde være billigere at få ny fyldning i end at bore og lave fyldning. Tror jeg kom af med 4500 for 3 huller, billeder, en helveds masse bedøvelse, tandrensning og flourbehandling, og det var de "dyreste" af slagsen...(uden danmark) Hmm

Har du tjekke de forskellige tandlæger ud, for der kan være stor prisforskel...

Anmeld

3. februar 2011

qp

Jeg synes virkelig dét er noget svineri, at det skal være så dyrt... Jeg kan sgu ikke rende rundt med huller i tænderne og er derfor NØDT til at gå til tandlæge - men har jeg råd til det?? Nej overhovedet ikke...

Og ligeledes har jeg tidligere benyttet mig af, at sølv var billigere end plast - dvs var der noget i en kindtand som sad langt inde, så fik jeg da bare lagt sølv derind for at spare de penge... og det var da et godt alternativ sådan rent økonomisk.. Men hvad nu når man ikke må bruge sølv mere??? Ja så må man betale prisen!! Arrrgh.... det vælter jo hele min fuckin sølle økonomi

Anmeld

3. februar 2011

qp

Tullen85 skriver:

Det synes jeg godt nok lyder dyrt, min logik siger mig det burde være billigere at få ny fyldning i end at bore og lave fyldning. Tror jeg kom af med 4500 for 3 huller, billeder, en helveds masse bedøvelse, tandrensning og flourbehandling, og det var de "dyreste" af slagsen...(uden danmark) Hmm

Har du tjekke de forskellige tandlæger ud, for der kan være stor prisforskel...

Jeg tænkte netop det samme mht bor, for han borede det lidt til/ fjernede rester (eller hvad han nu lavede) men der var jo dræbt nerver, boret til osv osv i forvejen da der jo havde siddet en plombe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.