Er i til ph?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

*Sofie*

W010910 skriver:

Jamen, jeg eeeelsker jo Malle Jeg tror tv3 betaler hende for nogle af de ting hun siger - for SÅ dum kan man ikke være. "Ej, se skat, en flot status (STATUS?!?) - Er det ikke Frihedsgudinden?"  - Ja, jeg har set Til Middag Hos

Ja, lige præcis dén sætning...oh my God, mig og tøserne har hylet af grin!! *LoL*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Ellim

Uhhh JEG ELSKER DET!!!!

Så selvf. skal jeg følge med HVER aften..

Anmeld

3. februar 2011

>>Carina<<

Ska helt sikkert også se det. Min bror kender en der er med så ska da lige se hvordan han klarer den. Tror dog jeg blir nødt til at optage det og se det den ene dag i ugen hvor jeg har tidlig fri. Tror ik kæresten går med til ph hver aften

Anmeld

3. februar 2011

*Sofie*

En af grundene til at jeg har fået fjernsyn i soveværelset er faktisk Paradise  

Anmeld

3. februar 2011

bøgelund

W010910 skriver:

Uuh, Gleager - HAM have jeg da glemt. SUK! Peter er bare en vatp*k, men ham Gleager - Mm mm mmmm !!

det syns jeg nu os Gleager var giver ikke mange potter pis for sådan nogle k****magneter. men pigerne er ikke en klat bedre.. men sjovt er det at se på. Siden vi bliver fanget.. men nøj hvor jeg håber på en crazy sæson.

Anmeld

3. februar 2011

eElak

Kay skriver:

kan jeg godt forstå... og genudsendelserne om eftermiddagen er noget fis.... der er klippet ting ud og biiip lyde og sløringer... hvilket nok er meget godt når man tager sendetiden i betragtning

Om eftermiddagen har jeg slet ikke tid til at se PH.... Knægten har kapret TVet til Thomas tog, og han skal heller ikke se de duller være så latterlige at høre på... tænk hvis han begynder at tro at alle kvinder er sådan.. :-P

Anmeld

3. februar 2011

AA10

bøgelund1 skriver:

det bliver såååååå godt!! 

knus en kæmpe ph afhængig.. 

enig

Anmeld

3. februar 2011

Maja88

jaaa skal total meget se det...

bliver en vildt fed uge næste uge..

ny opstart at både PH, de unge mødre og singleliv.. wiiii

Anmeld

3. februar 2011

TineA

bøgelund1 skriver:

det syns jeg nu os Gleager var giver ikke mange potter pis for sådan nogle k****magneter. men pigerne er ikke en klat bedre.. men sjovt er det at se på. Siden vi bliver fanget.. men nøj hvor jeg håber på en crazy sæson.

Neeeej, de er nogle drengerøve Men lækker, det er ham Mads G. nu alligevel. Men ja, jeg tror godt vi kan forvente en masse sjov

Anmeld

3. februar 2011

TineA

*Sofie* skriver:

Ja, lige præcis dén sætning...oh my God, mig og tøserne har hylet af grin!! *LoL*

Oh ja Hvad med denne? :

"Frihedsgudinden står da i USA, ikke? Altså der når man flyver ind i USA. Der i Hollywood"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.