Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
W010910 skriver: Jamen, jeg eeeelsker jo Malle Jeg tror tv3 betaler hende for nogle af de ting hun siger - for SÅ dum kan man ikke være. "Ej, se skat, en flot status (STATUS?!?) - Er det ikke Frihedsgudinden?" - Ja, jeg har set Til Middag Hos
Jamen, jeg eeeelsker jo Malle Jeg tror tv3 betaler hende for nogle af de ting hun siger - for SÅ dum kan man ikke være. "Ej, se skat, en flot status (STATUS?!?) - Er det ikke Frihedsgudinden?" - Ja, jeg har set Til Middag Hos
Ja, lige præcis dén sætning...oh my God, mig og tøserne har hylet af grin!! *LoL*
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhhh JEG ELSKER DET!!!!
Så selvf. skal jeg følge med HVER aften..
En af grundene til at jeg har fået fjernsyn i soveværelset er faktisk Paradise
W010910 skriver: Uuh, Gleager - HAM have jeg da glemt. SUK! Peter er bare en vatp*k, men ham Gleager - Mm mm mmmm !!
Uuh, Gleager - HAM have jeg da glemt. SUK! Peter er bare en vatp*k, men ham Gleager - Mm mm mmmm !!
det syns jeg nu os Gleager var giver ikke mange potter pis for sådan nogle k****magneter. men pigerne er ikke en klat bedre.. men sjovt er det at se på. Siden vi bliver fanget.. men nøj hvor jeg håber på en crazy sæson.
Kay skriver: kan jeg godt forstå... og genudsendelserne om eftermiddagen er noget fis.... der er klippet ting ud og biiip lyde og sløringer... hvilket nok er meget godt når man tager sendetiden i betragtning
kan jeg godt forstå... og genudsendelserne om eftermiddagen er noget fis.... der er klippet ting ud og biiip lyde og sløringer... hvilket nok er meget godt når man tager sendetiden i betragtning
Om eftermiddagen har jeg slet ikke tid til at se PH.... Knægten har kapret TVet til Thomas tog, og han skal heller ikke se de duller være så latterlige at høre på... tænk hvis han begynder at tro at alle kvinder er sådan.. :-P
bøgelund1 skriver: det bliver såååååå godt!! knus en kæmpe ph afhængig..
det bliver såååååå godt!!
knus en kæmpe ph afhængig..
enig
jaaa skal total meget se det...
bliver en vildt fed uge næste uge..
ny opstart at både PH, de unge mødre og singleliv.. wiiii
bøgelund1 skriver: det syns jeg nu os Gleager var giver ikke mange potter pis for sådan nogle k****magneter. men pigerne er ikke en klat bedre.. men sjovt er det at se på. Siden vi bliver fanget.. men nøj hvor jeg håber på en crazy sæson.
Neeeej, de er nogle drengerøve Men lækker, det er ham Mads G. nu alligevel. Men ja, jeg tror godt vi kan forvente en masse sjov
*Sofie* skriver: Ja, lige præcis dén sætning...oh my God, mig og tøserne har hylet af grin!! *LoL*
Oh ja Hvad med denne? :
"Frihedsgudinden står da i USA, ikke? Altså der når man flyver ind i USA. Der i Hollywood"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128