Er i til ph?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
36 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

TineA

Hvaså piger? Skal I se Paradise Hotel på mandag? Det har aldrig nogensinde sagt mig noget..... Lige indil jeg fik set de første 3 afsnit af sidste sæson, så jeg sad klistret op af tvét hver aften kl. 22   Jeps, jeg blev reality-bums! Suk ..

Så jeg kommer nok også til at se det på mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

bøgelund

W010910 skriver:

Hvaså piger? Skal I se Paradise Hotel på mandag? Det har aldrig nogensinde sagt mig noget..... Lige indil jeg fik set de første 3 afsnit af sidste sæson, så jeg sad klistret op af tvét hver aften kl. 22   Jeps, jeg blev reality-bums! Suk ..

det bliver såååååå godt!! 

knus en kæmpe ph afhængig.. 

Anmeld

3. februar 2011

mortil3trustrup

W010910 skriver:

Jeg SKAL helt bestemt se det

Kan ikke gøre for det men må simpelhen bare SE det.

Anmeld

3. februar 2011

Kay

jeg havde det på nøjagtig samme måde som dig... det sagde mig intet... men efter jeg så et par afsnit sidst.. kan jeg ikke lade være...

bliver så facineret af at der findes mennesker SÅ forskellig fra mig selv....

Anmeld

3. februar 2011

meem

W010910 skriver:

Tror simpelthen også jeg bliver nødt til at se det.

Herhjemme fik vi først tv3 sidste år, og har ellers altid rystet på hovedet af dem der bare skulle se det...

Nu jeg selv blevet afhængig

Anmeld

3. februar 2011

Fru Nielsen

Fisme ja.... Jeg skal helt sikkert se det! Og glæder mig til det starter.....

Anmeld

3. februar 2011

eElak

Kay skriver:

jeg havde det på nøjagtig samme måde som dig... det sagde mig intet... men efter jeg så et par afsnit sidst.. kan jeg ikke lade være...

bliver så facineret af at der findes mennesker SÅ forskellig fra mig selv....

Håber dog denne gang at kunne holde mig væk, da jeg da ellers ikke får noget søvn, når nu man har et ultimativt A menneske som søn... 

Anmeld

3. februar 2011

betjenten

W010910 skriver:

ELSKER ph!!!!! Det er da underholdning i topklasse

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

nej tak

Anmeld

3. februar 2011

Kay

KaLee skriver:

Håber dog denne gang at kunne holde mig væk, da jeg da ellers ikke får noget søvn, når nu man har et ultimativt A menneske som søn... 

kan jeg godt forstå... og genudsendelserne om eftermiddagen er noget fis.... der er klippet ting ud og biiip lyde og sløringer... hvilket nok er meget godt når man tager sendetiden i betragtning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.