Er i til ph?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

TineA

bøgelund1 skriver:

det bliver såååååå godt!! 

knus en kæmpe ph afhængig.. 

Ja, det er forfærdeligt, ikke ? Jeg må sgu indrømme, at jeg glæææder mig , hehe Tænk hvis der er en ny "Amalie"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

TineA

mortil3trustrup skriver:

Jeg SKAL helt bestemt se det

Kan ikke gøre for det men må simpelhen bare SE det.

Det ér altså også underholdning i topklasse  Ja, det er så!

Anmeld

3. februar 2011

mortil3trustrup

W010910 skriver:

Det ér altså også underholdning i topklasse  Ja, det er så!

Det er lige det det er. Har du så set Til middag hos i denne uge? Der var Peter og Amalie med. Hold da op en griner man kunne få der.

Anmeld

3. februar 2011

TineA

Kay skriver:

kan jeg godt forstå... og genudsendelserne om eftermiddagen er noget fis.... der er klippet ting ud og biiip lyde og sløringer... hvilket nok er meget godt når man tager sendetiden i betragtning

Det har jeg faktisk aldrig set. Altså om eftermiddagen, men ja - god idé at censurere på det tidspunkt

Anmeld

3. februar 2011

tinasmor

Nej aldrig. Synes det virker som det mest hjernedøde tv. Med folk der gør sig selv fuldstændig til grin for 5. mins fame.

Men kan da godt forstå at der er mange meget unge der synes det er sjovt at se. Går ud fra deltagernes alder vel også afspejler alderstrinnet for den brugerflade tv3 forventer at fange.

Anmeld

3. februar 2011

FrkT

Jeg ELSKER Paradise Hotel..... totalt afhængig. Vi har dog ikke TV3, så jeg må se det på nettet/hente det. Men det ER altså bare noget af det mest underholdende i tv! 

Anmeld

3. februar 2011

bøgelund

W010910 skriver:

Ja, det er forfærdeligt, ikke ? Jeg må sgu indrømme, at jeg glæææder mig , hehe Tænk hvis der er en ny "Amalie"

man bliver dybt afhængig. jeg kan leve mig fuldstændig ind i det.. og umuligt, der findes KUN 1 Malle.. haha.. men mon ikke der kom en ulven Peter nr. 2. 

Først Gleager, så Peter og hvem bliver den næste trussetyv?!

Anmeld

3. februar 2011

TineA

mortil3trustrup skriver:

Det er lige det det er. Har du så set Til middag hos i denne uge? Der var Peter og Amalie med. Hold da op en griner man kunne få der.

Jamen, jeg eeeelsker jo Malle Jeg tror tv3 betaler hende for nogle af de ting hun siger - for SÅ dum kan man ikke være. "Ej, se skat, en flot status (STATUS?!?) - Er det ikke Frihedsgudinden?"  - Ja, jeg har set Til Middag Hos

Anmeld

3. februar 2011

twinboys

Ja da, det skal da ses

Anmeld

3. februar 2011

TineA

man bliver dybt afhængig. jeg kan leve mig fuldstændig ind i det.. og umuligt, der findes KUN 1 Malle.. haha.. men mon ikke der kom en ulven Peter nr. 2. 

Først Gleager, så Peter og hvem bliver den næste trussetyv?!

Uuh, Gleager - HAM have jeg da glemt. SUK! Peter er bare en vatp*k, men ham Gleager - Mm mm mmmm !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.