Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sigridogbaby skriver: Sådan lige inden du begynder at stryge (lyder som om du ikke er van til at lege med perler  , så når du har støjet lidt på den ene side, så de ligesom er smeltet sammen, så skal du vende hele pladen om, banke lidt derpå så perlerne ryger af, samlet, og stryge på den anden side også ellers kan du risikere at de "falder fra hinanden" på den side du ikke har strøget
Sådan lige inden du begynder at stryge (lyder som om du ikke er van til at lege med perler  , så når du har støjet lidt på den ene side, så de ligesom er smeltet sammen, så skal du vende hele pladen om, banke lidt derpå så perlerne ryger af, samlet, og stryge på den anden side også ellers kan du risikere at de "falder fra hinanden" på den side du ikke har strøget
Ej, det behøver man altså ikke. Man skal bare lade perlerne køle helt af inden man tager det af selve pladen
Desuden ødelægger man hele charmen ved det, ved at stryge på begge sider.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, altså, de skal stryges let på begge sider ikke? Men det synes jeg da ikke man plejer at behøve.. Det har jeg ikke gjort, når jeg har perlet med lillesøster....
kitty skriver: Ja, altså, de skal stryges let på begge sider ikke? Men det synes jeg da ikke man plejer at behøve.. Det har jeg ikke gjort, når jeg har perlet med lillesøster....
Da jeg var lille (tror også din baby bliver - i hvert fald i starten) pillede jeg lidt ved det, og så begyndte farmor at stryge dem på den anden side.. Det giver et mere jævnt resultat, og så er det dobbelt så "solidt".
Sigridogbaby skriver: Da jeg var lille (tror også din baby bliver - i hvert fald i starten) pillede jeg lidt ved det, og så begyndte farmor at stryge dem på den anden side.. Det giver et mere jævnt resultat, og så er det dobbelt så "solidt".
Det kan jeg godt se... Hmmm... Jeg ser på det!
Tak for tippet!
Sommerfuglelarven skriver: Ej, det behøver man altså ikke. Man skal bare lade perlerne køle helt af inden man tager det af selve pladen Desuden ødelægger man hele charmen ved det, ved at stryge på begge sider.
Men der er jo strøget på den ene side, hvorfor så ikke den anden også?
Btw, de er mega søde de ugler
Sigridogbaby skriver: Men der er jo strøget på den ene side, hvorfor så ikke den anden også? Btw, de er mega søde de ugler
Jeg synes at charmen forsvinder når man stryger på begge sider, kan godt lide at de er uens. Og synes ikke at de bliver mere hårdføre ved at stryge på begge sider
Sommerfuglelarven skriver: Jeg synes at charmen forsvinder når man stryger på begge sider, kan godt lide at de er uens. Og synes ikke at de bliver mere hårdføre ved at stryge på begge sider
Ja okay, hver mand sin smag
Jeg har liges trøget mine, og det blev på begge sider. Jeg synes også de så lidt skrøbelige ud, når det kun var på den ene side!
Så tak for tippet!
kitty skriver: Jeg har liges trøget mine, og det blev på begge sider. Jeg synes også de så lidt skrøbelige ud, når det kun var på den ene side! Så tak for tippet!
Velbekomme
årh dem vil jeg også have til valdemar
Du skal ikke perle efter den grønne, søde! Den er skæv, jeg har talt forkert
Jeg har lige lavet en anden, den er rigtig! Tager lige billede af den og ligger ind!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128