Annebj! ugler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

ChatH

kitty skriver:

Jeg har lige lavet to. De har ikke været under "sydens sol" endnu så de er stadig på pladerne. Men er de ikke fiiiine?!

Tusind tak for perlerne og tøjet idag! Kunne slet ikke vente med at gå igang!

årh dem vil jeg også have til valdemar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

mullesmith2

De er godt nok super flotte

Anmeld

4. februar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

årh dem vil jeg også have til valdemar

De er rigtig nemme at lave - tak til Anne som har lavet modellerne! Jeg skal til at stryge mine nu, så jeg kan få lavet nogle flere!

Anmeld

4. februar 2011

ChatH

kitty skriver:

De er rigtig nemme at lave - tak til Anne som har lavet modellerne! Jeg skal til at stryge mine nu, så jeg kan få lavet nogle flere!

UHH kunne være jeg skulle tigge anne om nogen modelleer

Anmeld

4. februar 2011

otlitrom

mullesmith2 skriver:

De er godt nok super flotte

Tak! Jeg synes det er rigtig fine, og ikke noget alle har Det er sjovt som det skal betyde noget, at lave noget selv.

Anmeld

4. februar 2011

ChatH

AnneBJ skriver:

Ih de er fine! Er meget misundelig over den lilla, men det måtte jeg altså ikke hænge op på værelset herhjemme!

Hejsa, må man tigge en model også??

Anmeld

4. februar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

UHH kunne være jeg skulle tigge anne om nogen modelleer

Jeg har lavet dem efter et billede hun har sendt. Er billedet som jeg har taget for småt, så du ikke kan tælle? For så tager jeg bare et nyt, tættere på, så du kan se det!! Jeg har brugt det billede hun sendte til at tælle efter. Det var rigtig nemt. Nu kan jeg jo bare tælle efter den jeg har lavet...

Anmeld

4. februar 2011

ChatH

kitty skriver:

Jeg har lavet dem efter et billede hun har sendt. Er billedet som jeg har taget for småt, så du ikke kan tælle? For så tager jeg bare et nyt, tættere på, så du kan se det!! Jeg har brugt det billede hun sendte til at tælle efter. Det var rigtig nemt. Nu kan jeg jo bare tælle efter den jeg har lavet...

Det er jo selvfølgelig rigtig, dumme mig!!! tror godt jeg kan tække på dit billede.. gud hvor er jeg dum!!

Anmeld

4. februar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

Det er jo selvfølgelig rigtig, dumme mig!!! tror godt jeg kan tække på dit billede.. gud hvor er jeg dum!!

Årh hold op. det var amme-hjernen, ikk? Jeg havde præ-ammehjerne igår (værre end det plejer!). Jeg skulle hente en pakke på posthuset. Da jeg stod der fandt jeg så ud af, at jeg havde glemt sedlen fra postbudet... Så måtte jeg jo gå hjem igen.. Og på posthuset igen! glemsomme mig!

Anmeld

4. februar 2011

Ryberg

kitty skriver:

Jeg kan også godt se hvad hun mener, det er slet ikke det. Men kender du ikke det? Man har fået en brilliant idé, som man overvejer verdenspatent på.. Og så bliver den skudt i sænk? Det er SÅ irriterende!

"blød ugle under tung bog"... Det husker jeg lige

En lille ide mht. uro...

Så kan du jo trække snoren fra midten af uglen, så uglen hænger skrå/vandret, ligesom en uro jo gør...

Så kan man både se dem stående og liggende ?

De er MEGA søde..

Sælger du ud ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.