Annebj! ugler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Sofia

Hvor er de fine, man bliver jo helt inspireret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

otlitrom

KittyGirl skriver:

En lille ide mht. uro...

Så kan du jo trække snoren fra midten af uglen, så uglen hænger skrå/vandret, ligesom en uro jo gør...

Så kan man både se dem stående og liggende ?

De er MEGA søde..

Sælger du ud ?

Ja, den tanke med snoren fik jeg også.. Jeg prøver det, når jeg engang skal hænge dem op. Der er jo laaang tid til termin, jeg er vist tidligt ude

Tror ikke jeg sælger ud... Jeg skal have lavet omkring 20, til uro + værelse, og så tror jeg jeg er træt af ugler! Men de er meget nemme at lave selv

Anmeld

4. februar 2011

Ryberg

kitty skriver:

Ja, den tanke med snoren fik jeg også.. Jeg prøver det, når jeg engang skal hænge dem op. Der er jo laaang tid til termin, jeg er vist tidligt ude

Tror ikke jeg sælger ud... Jeg skal have lavet omkring 20, til uro + værelse, og så tror jeg jeg er træt af ugler! Men de er meget nemme at lave selv

Hvor har du købt materialerne henne ? Jeg har nemlig ikke en eneste perle herhjemme....

for kan se det er "store" perler... ?

20 ugler.. ja så gider man nok ikke flere ugler

Anmeld

4. februar 2011

otlitrom

KittyGirl skriver:

Hvor har du købt materialerne henne ? Jeg har nemlig ikke en eneste perle herhjemme....

for kan se det er "store" perler... ?

20 ugler.. ja så gider man nok ikke flere ugler

Jeg har købt Anne's (AnneBJ) rester... De kom med posten, så jeg har ikke engang skullet ud af døren. Ren luksus

Jeg kan desværre ikke sige du kan købe resten af mine, for jeg ved ikke, hvornår jeg har "uglet" færdigt..

Mon ikke de er fra panduro? Det er HAMA-perler...

Anmeld

4. februar 2011

Ryberg

kitty skriver:

Jeg har købt Anne's (AnneBJ) rester... De kom med posten, så jeg har ikke engang skullet ud af døren. Ren luksus

Jeg kan desværre ikke sige du kan købe resten af mine, for jeg ved ikke, hvornår jeg har "uglet" færdigt..

Mon ikke de er fra panduro? Det er HAMA-perler...

HAMA perler... okey, jamen tusind tak

Det er da bare luksus når man kan hjælpe hinanden

Jeg må til Kolding i Panduro, der ligger ikke nogen i Horsens

Men tak for hjælpen!

Anmeld

4. februar 2011

otlitrom

KittyGirl skriver:

HAMA perler... okey, jamen tusind tak

Det er da bare luksus når man kan hjælpe hinanden

Jeg må til Kolding i Panduro, der ligger ikke nogen i Horsens

Men tak for hjælpen!

Ej, så tror jeg du kan finde det et andet sted. Har I ingen kreativ-forretning i Horsens? En hobby-butik af en art??

Anmeld

4. februar 2011

Sommerfuglelarven

Hvis I har en Ikea tæt på, så er det langt billigere at købe perlerne der - en stor bøtte (måske 30.000 perler) koster 39 kr, og en pakke med forskellige perleplader koster 14 kr. Og oveni så synes jeg at Ikeas perler er langt bedre til strygning, da Hama perlerne nemt brænder på

Og hvis I skulle få lyst til at lave andre slags ugler af perler, så kan I se dem jeg har lavet her: https://www.baby.dk/debat/88276pi1/kreativ/mine-syslerier.aspx

Anmeld

4. februar 2011

otlitrom

Sommerfuglelarven skriver:

Hvis I har en Ikea tæt på, så er det langt billigere at købe perlerne der - en stor bøtte (måske 30.000 perler) koster 39 kr, og en pakke med forskellige perleplader koster 14 kr. Og oveni så synes jeg at Ikeas perler er langt bedre til strygning, da Hama perlerne nemt brænder på

Og hvis I skulle få lyst til at lave andre slags ugler af perler, så kan I se dem jeg har lavet her: https://www.baby.dk/debat/88276pi1/kreativ/mine-syslerier.aspx

Nå ja, det var da smart! Tak for tippet!

Jeg kommer nok ikke til at perle mere end alle de her ugler.. Og så kan kærestens lillesøster få resterne!

IKEA har ALT! Det er helt utroligt!

Anmeld

4. februar 2011

Sommerfuglelarven

kitty skriver:

Nå ja, det var da smart! Tak for tippet!

Jeg kommer nok ikke til at perle mere end alle de her ugler.. Og så kan kærestens lillesøster få resterne!

IKEA har ALT! Det er helt utroligt!

Det er også voldsomt populære for tiden, og egentlig meget hyggeligt at lave sammen med børnene!

Jeg begyndte for knap 1½-2 år siden, der startede jeg ud med at lave babushkaer og sommerfugle, og nu har jeg en helt "produktion" igang af ugler, regnbuer, æbler og babushkaer til veninder

Anmeld

4. februar 2011

-Sigrid-

Sådan lige inden du begynder at stryge (lyder som om du ikke er van til at lege med perler &nbsp, så når du har støjet lidt på den ene side, så de ligesom er smeltet sammen, så skal du vende hele pladen om, banke lidt derpå så perlerne ryger af, samlet, og stryge på den anden side også ellers kan du risikere at de "falder fra hinanden" på den side du ikke har strøget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.