Primicilin/mellemørebetændelse - hurtig hjælp søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Ni-ko-li-ne skriver:

vores datter kastede også op af panodil og penicillin...

vores løsning var at bruge en engangssprøjte, og så sad den ene med datteren, og den anden sprøjtede så, ganske forsigtigt ½ml ind i siden af munden, så hun kunne synke det stille og roligt

har i panodil stikpiller? så giv barnet sådan een først, feberen falder og de slapper mere af.... det hjalp i alt fald her

god bedring

Nemlig...Det samme her og panodil stik piller.Mange hved ikke af e endelig også virker hurtiger ind det flydingen men det er 15 til 20 min forskeld på om man giver det i stikpille eller flydingen..

Vi giver altid panodil stikpiller da det virker hurtigste..

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

H+S Skjolgborg.

SeptemberBaby skriver:

Har forsøgt vagtlægen, og vi kan ganske rigtigt IKKE få stikpiller, da de er taget af markedet. DESVÆRRE...

Så nu prøver vi en anden slags i flydende form.

Håber, det virker så... (Men tror det ikke..) 

Mente jeg nok også det var det er år siden for benjamin kunne der siste i år 2005 ikke få det kigge lige i hans barnesbog.

Nej tro skam heller ikke desværre men i må bare holde hende hvis i ikke kan give hende det i nået mad eller drikkelse det er jo også meget af spille hvis i prøbe i drikkelse og hun ikke gider det så var et de 10 ml måske..Jeg ville nok bare holde hende også give hende det for selvom det ikke er rart og hun måske kaster op så en del af det når hun jo af få forhåbeligt..

Held og lykke og god bedringen med hende

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.