Jeg vil HA den!!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Miamaja

jaa, det ville jeg da gerne . synes iovrigt de er saa hyggelige.

vi har solar paa huset - det virker ligesaa godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Rockertand

Zafir skriver:

Altså denneher . Den er FUCKING smart...

Vi bruger ca for 20.000 kr el om året (el-varme+elvandvarmer blandt andet)... Så vi kan klare os med en der producerer 8-10000 kw. Dvs måske 150.000 kr... Så tjener den sig hjem på 5-6 år? Og der er vidst noget med at man kan trække investeringen fra i skat, pga et eller andet miljø noget

Men vi BOR jo i landzone... Og det ville bare være MEGA fedt at producere sin egen el

Jeg tvivler på at vi kan få elregningen længere ned, for vi har fået den ned til næsten det halve, ved at skifte forskellige hvidevarer + vores elradiatorer til nogen nye slags... Så vi skal nok regne med at vores forbrug er ca 20 kilo om året. - Så det er jo ret hurtigt den kan betale sig... mmm...

Skal jeg overtale manden til det? - Gad vide om jeg kan.

Ville du have din egen vindmølle, hvis du havde muligheden?

Du skal så også lige indregne, at hvis du får en mølle af en vis størrelse - så kan du sælge overskydende el til nettet, og den vil så tjene sig hurtigere ind.

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Rockertand skriver:

Du skal så også lige indregne, at hvis du får en mølle af en vis størrelse - så kan du sælge overskydende el til nettet, og den vil så tjene sig hurtigere ind.

Ja Det er helt klart noget der skal undersøges nærmere Det må bare være så fedt, hvis det ka lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.