Jeg vil HA den!!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Zafir

Kirle skriver:

Ja til vindmølle HVIS den kunne stå så langt væk at det ikke generer med larm og en masseovn! Synes masseovn er det bedste der nogensinde er blevet opfundet.

En ovn, bageovn og så på et brænde per dag. Det er fanme smart!

Jaaaa... Også bruger man også billig brænde, fordi man skal fyre HURTIGT og godt op i den. SÅ man kan bruge nærmest alting

Skiiidesmart...

Sådan en vil jeg også HA...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Zafir

MarianneSonne skriver:

Hvis du vinder i lotto, så kan du bare ansætte georg cloony til at varme dig  

Hvor har du fundet prisen på sådan en 10W mølle. Jeg har googlet lidt, og ikke fundet noget

Altså nej - der står ikke rigtig så mange priser. Der står lidt ude til højre... Men hvis man skal tænke på prisforskellen på de to de har vist priser på, må det være omkring 150-170 kilo, vil jeg tro? Tror du ikke??

Tror du Goerg Cloony kan varme hele huset? Hvis man putter ham i brændeovnen? Men så er det jo kun en engangsfornøjelse. Hvem skal så varme mig dagen efter ? hihi... (så strækker lottogevinsten nok ikke sååå længe hehe...)

Anmeld

3. februar 2011

<3

Zafir skriver:

Jaaaa... Også bruger man også billig brænde, fordi man skal fyre HURTIGT og godt op i den. SÅ man kan bruge nærmest alting

Skiiidesmart...

Sådan en vil jeg også HA...

Nemlig! Og elsker det med at der bare ALTID er en ovn klar til boller eller pizza! GeniAlt!

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Znuzke skriver:

Hvis den kunne afskaffe vores fjernvarme, så ville jeg da købe den på stedet....

Vi bruger ca. 15.000 om året på el, 32.000 på varme og ca. 15.000 på vand.....så hvis den kunne klare varme og el, så ville den jo lynhurtigt være tjent ind.

Nååååå nej - jeg havde jo lige glemt at der er tilslutningstvang til fjernvarmeværket, medmindre man lægger ca. 150. - 200.000 for at slippe fri...... Så tager det jo alligevel en del år førend den er tjent ind...

HVOR SINDSYGT MAND!!!!!!!!!!!!!!!! - Også siger folk at vi har en stor el/varme regning...

Og hvor er det sindsygt at det er så dyrt...! og at man SKAl være med...

ARGH. Kan godt forstå du er træls over det...

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Kirle skriver:

Nemlig! Og elsker det med at der bare ALTID er en ovn klar til boller eller pizza! GeniAlt!

Nemlig

Anmeld

3. februar 2011

mor2011

Sådan en vil jeg også have. Har allerede præsenteret ideen for min bankrdg. og han var positivt indstillet. Heldigvis har jeg ikke en mand jeg skal overtale, smiler. Rigtig god tråd.

Anmeld

3. februar 2011

TTM

Zafir skriver:

Opvarmer i med REN el, eller har i også solvarme / luft-luft pumpe??

(Vi flytter nemlig i hus med el(til alt, også vandet), dog med mulighed for tilslutning til fjernvarme, men skal da lige ha' regnet hvor meget det koster...)

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

TykkeTrunteMor skriver:

Opvarmer i med REN el, eller har i også solvarme / luft-luft pumpe??

(Vi flytter nemlig i hus med el(til alt, også vandet), dog med mulighed for tilslutning til fjernvarme, men skal da lige ha' regnet hvor meget det koster...)

Brændeovn og el... Burde nok have en varme pumpe, men de er simpelthen for grimme...! Vores hus er jo et dejligt gammelt bondehus så det er lidt træls. Bruger dig brændeovn meget. Vi deler en mega brændeflækker med 2 andre . :-) det kan fokuserer betale sig...

Anmeld

3. februar 2011

Mi

Zafir skriver:

Altså nej - der står ikke rigtig så mange priser. Der står lidt ude til højre... Men hvis man skal tænke på prisforskellen på de to de har vist priser på, må det være omkring 150-170 kilo, vil jeg tro? Tror du ikke??

Tror du Goerg Cloony kan varme hele huset? Hvis man putter ham i brændeovnen? Men så er det jo kun en engangsfornøjelse. Hvem skal så varme mig dagen efter ? hihi... (så strækker lottogevinsten nok ikke sååå længe hehe...)

Jeg tror at mindet om at blive varmet af Georg Cloony kan varme mig i magne år  Men min mand skal selvfølgelig også have varmen, og det er et billede som jeg gerne vil have af nethinden igen  Jeg tror da lige at jeg undersøge det med møllen lidt nærmere. Man må da kunne sende dem en mail ang pris.

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

MarianneSonne skriver:

Jeg tror at mindet om at blive varmet af Georg Cloony kan varme mig i magne år  Men min mand skal selvfølgelig også have varmen, og det er et billede som jeg gerne vil have af nethinden igen  Jeg tror da lige at jeg undersøge det med møllen lidt nærmere. Man må da kunne sende dem en mail ang pris.

Så absolut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.